×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رونالدو آتش هیجان لیگ عربستان را شعله‌ور کرد

هفته ما قبل پایانی لیگ عربستان فردا شب برگزار می شود و هیجان به اوج خود خواهد رسید. شاید در این هفته تکلیف قهرمان مشخص شود و الباطن نیز به صورت رسمی و قطعی به دسته پایین تر سقوط کند.
با توجه به حساسیت بیست و نهمین هفته لیگ عربستان، کمیته مسابقات لیگ حرفه ای تصمیم گرفت تمامی مسابقات این مرحله را به صورت همزمان برگزار کند. الاتحاد با ۶۶ امتیاز و النصر با ۶۳ امتیاز در پی قهرمانی هستند. الفیحاء، الوحده، الخلیج و العداله برای فرار از سقوط می جنگند.
در دیدارهای هفته قبل وقتی که النصر با ۲ گل از الشباب عقب افتاد، کریستیانو رونالدو، ستاره زردپوشان ریاض، تسلیم نشد و آتش هیجان لیگ را شعله ور کرد. او با به ثمر رساندن گل سوم و برتری النصر، فاصله سه امتیازی با الاتحاد را حفظ کرد.
الاتحاد در شرایطی میهمان الفیحاء است که تیم میزبان برای فرار از کابوس سقوط و تضمین بقا در لیگ، یک بازی سرنوشت ساز را برابر حریف خود انجام می دهد. الاتحاد نیز بدون توجه به نتایج النصر و برای تثبیت قهرمانی، در پی رسیدن به امتیاز شصت و نهم است.
هر دو تیم الفیحاء و الاتحاد علاقه ای به از دست دادن امتیاز ندارد چرا که هر خطایی در این مرحله می تواند موقعیت دو تیم را پیچیده کند. الاتحاد با کسب پیروزی می تواند گام بزرگی به سود کسب قهرمانی بردارد و کسب یک امتیاز برای الفیحاء نیز جهت بقا در لیگ کافی است.

با وجود اختلاف سه امتیاز با الاتحاد، اما رونالدو با زدن گل پیروزی مقابل الشباب در بازی آخر، امید زیادی را جهت کسب قهرمانی به اردوی النصر آورده است. این تیم در استادیوم شاهزاده محمد بن فهد دمام به مصاف الاتفاق می رود و انتظار می رود با همان ترکیبی پای به زمین مسابقه بگذارد که برابر الشباب بازی کردند.
از سوی دیگر، الاتفاق ۴ بازیکن اصلی خود یعنی محمد الکویکبی و عبدالرحمن العبید را به دلیل مصدومیت و سنوسی هوساوی و سعد الموسی که به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. الهلال و ابهاء نیز در یک دیدار تشریفاتی به مصاف هم می روند. آبی های پایتخت شانس قهرمانی ندارد و ابهاء نیز بقای خود را تضمین کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false