×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

کسب هشت مدال نقره و برنز توسط وزنه‌برداران جوان گیلانی بی‌سابقه است

مسعود محرابی، رئیس هیأت وزنه‌برداری گیلان با اعلام این مطلب اظهار کرد: تمام وزنه‌برداران جوان گیلانی که دوم شده و مدال نقره را کسب کردند در وزن خود با نفراتی به رقابت پرداختند که در رقابت‌های آسیایی حضور داشتند و می‌توان گفت که وزنه‌برداران گیلانی وزنه‌های بسیار خوبی را مهار و ثبت کردند و رقابت بسیار نزدیکی نیز با نفرات قهرمان وزن خود داشتند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه به دلیل مشکلات مالی با تیم کامل در رقابت‌های قهرمانی کشور در تاکستان حضور نیافتیم در رده پنجم قرار گرفتیم؛ اما نتیجه کسب شده بسیار ارزشمند بود و به طور حتم اگر با تیمی کامل اعزام می شدیم، مدال‌های بیشتری را تصاحب و روی سکوی قهرمانی قرار می‌گرفتیم.
این مسئول به عملکرد تیم وزنه‌برداری دختران استان در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور نیز اشاره و بیان کرد: در این دوره از مسابقات که در قزوین برگزار شد، وزنه‌برداران گیلانی گرچه مقام ششم را کسب کردند اما نتایج آنان بسیار ارزشمند بود.
وی اضافه کرد: همه وزنه‌برداران گیلانی حاضر در رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور در بخش دختران، اولین سال حضورشان در رده سنی جوانان بود و می‌توانند تا ۲ الی سه سال دیگر در این رده سنی حضور یابند.
محرابی خاطرنشان کرد: به همین دلیل امید زیادی داریم که آنها طی رقابت‌های سال آینده مقام‌های ارزشمندی را کسب کنند و حتی روی سکوی قهرمانی مسابقات جوانان کشور قرار گیرند.
وی در خاتمه گفت: به هرحال هیأت وزنه‌برداری گیلان طی چند سال اخیر در رده‌های سنی پایه سرمایه‌گذاری مناسبی را انجام داده و به طور حتم تا چند سال آینده وزنه‌برداران شایسته‌ای از گیلان در رقابت‌های رده‌های سنی مختلف خواهند درخشید و به تیم‌های ملی راه خواهند یافت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false