×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

لزوم تبیین شعائر فرهنگی و ترویج ورزش باستانی در نسل نوجوان و جوان _ آمادگی شهرداری رشت جهت کمک به اداره کل ورزش و جوانان گیلان جهت راه‌اندازی مجموعه زورخانه امام علی(ع)

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت _ سید امیرحسین علوی شهردار رشت پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ در ویژه برنامه تجلیل از ورزشکاران بسیجی که در زورخانه امام علی(ع) برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج به تمام بسیجیان اظهار داشت: ایجاد یک زورخانه خوب، به روز و آبرومند در شهر رشت همواره جزو آرزوهای ما بود که خوشبختانه محقق شد.
 
شهردار رشت تصریح کرد: طبق مصوبه ای که از دو دوره قبلی شورای اسلامی شهر رشت بر جای مانده هر بنایی که برای ایجاد مجموعه‌های ورزشی، خدماتی، درمانی، نظامی و مذهبی از شهرداری مجوز دریافت کند از پرداخت هرگونه عوارض به صورت کامل معاف می‌شود.
علوی ابراز داشت: شهرداری رشت به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان کمک می‌کند تا قبل از فرارسیدن سرمای زمستان، هر چه سریعتر سیستم گرمایشی مجموعه زورخانه امام علی(ع) راه‌اندازی شود.
وی در پایان اضافه کرد: در این مقطع حساس از انقلاب اسلامی، همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا در حوزه تبیین شعائر فرهنگی و ترویج ورزشهایی مانند ورزش باستانی به ویژه در بین نوجوانان و جوانان اقدامات در خور توجهی انجام گیرد.
 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false