×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

آغاز عملیات هرس درختان شهر رشت

به  گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت – صبح امروز جمعه ۴ آذر ماه ۱۴۰۱ هرس درختان در پنج منطقه شهری و بوستانهای رشت با حضور سید حسین رضویان و نادر حسینی از اعضای شورای اسلامی، بشردانش معاونت خدمات شهری توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت و با مشارکت مناطق پنجگانه آغاز شد.
سید پیام جعفری‌‌ نیا رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت ضمن اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه روند هرس درختان تا نیمه اول اسفند ماه ادامه خواهد داشت، افزود: زحمتکشان فضای سبز هرس درختان سطح شهر را همه ساله با هدف تداوم زیبایی فضاهای سبز و افزایش مقاومت درختان و درختچه‌ها عملیاتی می‌کنند.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت ادامه داد: جوان سازی، حذف شاخه‌های خشک و بیمار، محافظت در برابر شرایط طوفانی و بارش‌های سنگین از جمله فعالیتهایی است که با رعایت اصول ایمنی و نظارت کارشناسان و ناظرین مربوطه انجام خواهد گرفت.
جعفری‌ نیا در پایان گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و عبور شریانهای مهم در محدوده مناطق پنجگانه عملیات هرس درختان با اولویت خیابانهای اصلی از امروز آغاز گردید و تا معابر و بوستانهای شهر رشت در محلات اجرایی خواهد شد.
 
 
 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false