×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

دیدار کودکان شهر با شهردار رشت

جمعی از کودکان شهر به مناسبت روز جهانی کودک با سید امیر حسین علوی شهردار رشت دیدار کردند.

 به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات ‌و امور بین‌الملل شهرداری رشت – ظهر چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ به مناسبت روز جهانی کودک جلسه‌ای با حضور سید امیر حسین علوی شهردار رشت، ویسی معاون معماری و شهرسازی شهرداری و جمعی از کودکان و مربیان آنان در شهرداری رشت برگزار شد.

 

سید امیر حسین علوی شهردار رشت در این نشست، با تبریک روز جهانی کودک، تقدیر از همه معلمان، مربیان و اولیا کودکان برای پیگیری اصول آموزشی و تربیتی ابراز داشت: کودکان در حقیقت سرمایه‌های بالنده سرزمین ایران اسلامی محسوب می‌شوند و آینده کشور و شهرمان توسط آنها رقم خواهد خورد.

 شهردار رشت با تاکید بر اینکه هزینه کردن در حوزه کودکان سرمایه گذاری برای آینده است، یادآور شد: مدیریت شهری از ایده‌ها و پیشنهادات کودکان در اجرای برنامه‌های شهری استقبال کرده و حتما از آن استفاده می‌کند.

 سید امیر حسین علوی اضافه کرد: مناسب‌ سازی محیط شهری برای کودکان و شهروندان در صدر برنامه‌های شهرداری رشت قرار دارد و بدون تردید مشارکت کودکان و نوجوانان در این میان از اهمیت خاصی برخوردار است.

 وی ابراز داشت: به شدت چشم‌ انتظار روزی هستیم که کودکان کشورمان با این استعدادهای خوبی که دارند، بتوانند برای این سرزمین افتخار آفرینی کنند.

 شهردار رشت تلاش برای رفع نیازهای کودکان را مورد تاکید قرار داد و گفت: شهرداری رشت درصدد است در جهت اهداف شهر دوستدار کودک با مولفه‌های متفاوت و فراوانی که دارد، حرکت نماید.

 علوی فراهم نمودن فضای خوب در سطح شهر و پارکهای بازی برای کودکان را دیگر اولویت کاری شهرداری رشت خواند و اضافه کرد: با ایجاد شهر دوستدار کودک زمینه نشاط در سطح شهر فراهم می‌شود.

 لازم به ذکر است در این نشست تعدادی از کودکان نیز در حضور شهردار رشت، نظرات خود را در مورد ایجاد فضاهای مناسب برای کودکان، امکانات مناسب جهت رشد و بالندگی و مواردی از این دست بیان کردند و در پایان هدایایی توسط شهردار رشت به کودکان اهدا گردید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false