×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

قهرمان گیلانی: هدف من کسب مدال مسابقات جهانی فیزیک کلاسیک است

اسماعیل سهرابی، ورزشکار گیلانی دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی پرورش اندام آسیا در قرقیزستان در گفتگویی اظهار کرد: این دوره از مسابقات آسیایی درسطح بسیار بالایی باحضور ۲۴ تیم و حدود ۱۰۰۰ ورزشکار برگزار شد.
وی گفت: از نکات جالب این مسابقات حضور تیم روسیه با ۱۰۰ ورزشکار و عراق با ۶۰ ورزشکار بود که با وجود تعداد زیاد ورزشکاران حاضر در قرقیزستان، تیم ملی کشورمان توانست مقام قهرمانی را بااقتدار از آن خود کند.
اسماعیل سهرابی با بیان اینکه کسب مدال برنز دراین دوره از رقابت ها حاصل یک سال تمرینات سخت ورژیم های ورزشی بود افزود: کسب مقام قهرمانی تیم ملی پرورش اندام در سایه تلاش بی دریغ نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رضا سلطانی سرپرست تیم های ملی پرورش اندام بود وهمچنین کسب مدال برنز اینجانب حاصل تمرین های سخت و حمایت همیشگی دانیال خاتمی فر رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام گیلان بود و جا دارد که از تمامی این عزیزان قدردانی نمایم که با وجود تمام مشکلات در کل مسیر حامی من بودند، به طوری‌که شب مسابقه هم برای بالا بردن انگیزه و روحیه من دلسوزانه همراهی ام کردند.
وی در خاتمه در خصوص برنامه های آتی ورزشی خود اظهار کرد: بعد از چند ماه استراحت، قطعا جهت حضور در مسابقات جهانی تلاش خواهم کرد تا باحضور درتیم ملی در مسابقات فیزیک کلاسیک جهان مدال آور باشم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false