×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سرپرست شهرداری رشت پاسخگوی سه شنبه های شهروندی

جلسه ملاقات مردمی شهروندان با سرپرست شهرداری رشت دیروز سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ نیز همانند هفت‌های گذشته برگزار شد و سید مجتبی خدمت بین دانا دستورات مقتضی برای رفع مشکلات شهروندان را صادر کرد.

به گزارش واحد مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت _ جلسه ملاقات مردمی سید مجتبی خدمت بین دانا سرپرست شهرداری رشت دیروز سه‌شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ همچون هفته‌های گذشته در راستای طرح دغدغه‌ها و مطالبات و زدودن حداکثری بروکراسی اداری و پاسخگویی سریع‌تر برگزار شد.
سید مجتبی خدمت بین دانا در این دیدارها دستورات لازم را برای رفع مشکل شهروندان صادر و برای برخی دیگر نیز که خارج از اختیارات شهرداری بود، راهنمایی‌های لازم را ارائه کرد.
لازم به ذکر است، همانند هفته‌های گذشته بخشی زیادی از مراجعه کنندگان و شهروندان در این دیدار مواردی را مطرح کردند که اساسا در حوزه اختیارات مدیریت شهری نبوده و مربوط به ادارات و دستگاه‌های دیگر می‌باشد با این حال سید مجتبی خدمت بین دانا در این دیدارها دستورات مقتضی را برای رفع مشکلات شهروندان صادر و برای برخی دیگر نیز که خارج از اختیارات شهرداری بود، راهنمایی‌های لازم را ارائه کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false