×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

۲ والیبالیست گیلانی در لباس تیم ملی به برزیل اعزام می‌شوند

محسن خاکزاد رئیس هیات والیبال گیلان اظهار داشت: با اعلام بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران، اسامی ۱۴ والیبالیست برای حضور در هفته نخست مسابقات لیگ ملتها ۲۰۲۲ اعلام شد که خوشبختانه ۲ والیبالیست از استان گیلان هستند.
وی افزود: هفته اول مسابقات والیبال لیگ ملتهای ۲۰۲۲ در برزیل و کانادا برگزار می‌شود که علی رمضانی و مهدی جلوه ۲ والیبالیست شایسته استان گیلان به همراه ۱۲ والیبالیست دیگر از روز ۱۸ خرداد ماه جاری به برزیل اعزام می‌شوند تا در این رقابتها به میدان بروند.
رئیس هیات والیبال گیلان ادامه داد: تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست این مسابقات باید به مصاف تیمهای ملی والیبال چین ، هلند ، استرالیا و ژاپن برود که امیدواریم علی رمضانی و مهدی جلوه ۲ والیبالیست ارزشمند گیلانی به همراه سایر ملی پوشان برابر حریفان خود به برتری برسند تا هفته نخست لیگ ملتها را با پیروزی به اتمام برسانند.
خاکزاد بیان کرد: هفته نخست رقابتهای والیبال لیگ ملتها تا روز ۲۲ خرداد ماه ادامه خواهد یافت که تیمهای حاضر در این دوره از مسابقات در ۲ کشور بزریل و کانادا رقابت می‌کنند که بازهای تیم ملی ایران در شهر برزیلیا کشور برزیل برگزار می‌شود.
وی از حضور یک والیبالیست دیگر این استان در تیم ملی خبر داد و گفت: همچنین اشکان حق پرست دیگر و الیبالیست گیلانی در تیم ملی (ب) بزرگسالان ایران حضور دارد که امیدواریم که این بازیکن ارزنده نیزبه زودی جزو نفرات اصلی تیم ملی والیبال شود.
به گفته خاکزاد، هیات والیبال گیلان طی چند سال اخیر سرمایه‌گذاری مناسبی روی تیمهای پایه انجام داد که حاصل تلاش این چند سال، حضور ۲ والیبالیست این استان در تیم ملی بزرگسالان است و از ۱۴ بازیکن حاضر در هفته نخست، گیلان ۲ سهمیه دارد.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر حضور سه والیبالیست گیلانی در تیمهای ملی اصلی و (ب) بزرگسالان کشور، چند والیبالیست دیگر این استان در تیمهای ملی امید، جوانان و نوجوانان حضور دارند تا این بازیکنان پشتوانه مناسبی برای والیبال این استان باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false