×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

بسکتبالیست گیلانی در رقابتهای غرب آسیا حضور می‌یابد

محمد رفیعی رئیس هیات بسکتبال گیلان اظهار داشت: صدرا رضایی بازیکن جوان و ارزنده گیلانی با درخشش در اردوهای انتخابی ، به عضویت تیم ملی جوانان درآمد تا به همراه این تیم در مسابقات بسکتبال غرب آسیا حضور یابد.
محمد رفیعی افزود: رقابتهای بسکتبال قهرمانی غرب آسیا از روز ۱۹ اردیبهشت ماه جاری به مدت ۶ روز در کشور اردن برگزار می‌شود و تیم ملی بسکتبال جوانان ایران نیز در این دوره از مسابقات حضور خواهد یافت و صدرا رضایی یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی در این رقابتها است.
وی ادامه داد: امید است که این بسکتبالیست جوان و شایسته استان گیلان به همراه سایر نفرات تیم ملی بسکتبال ایران ، در رقابتهای غرب آسیا بدرخشند و در نهایت نیز مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهند.
رفیعی خاطرنشان کرد: هیات بسکتبال گیلان طی چند سال اخیر سرمایه گذاری مناسبی در رده‌های سنی مختلف انجام داده و خوشبختانه هم اینک بسکتبالیستهای این استان حضور شایسته‌ای در ارودها و تیمهای ملی رده‌های سنی مختلف بسکتبال حضور دارند.
رئیس هیات بسکتبال گیلان بیان کرد: علاوه بر انتخاب صدرا رضایی برای حضور در رقابتهای بسکتبال غرب آسیا، خوشبختانه چهار بسکتبالیست دختر استان گیلان نیز در اردوی تیم ملی جوانان حضور دارند و امید است که این بسکتبالیست‌ها نیز به عضویت تیم ملی درآیند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false