×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

۲ گیلانی به مسابقات جهانی پرس سینه قزاقستان راه یافتند

دانیال خاتمی‌فر رئیس هیات پرورش اندام، بدنسازی و پاورلیفتینگ اظهار داشت: با توجه به اتمام اردوی انتخابی تیم ملی پاورلیفتینگ و پرس سینه کشور که در چالوس جریان داشت و رکوردهایی که ثبت شد، خوشبختانه ۲ ورزشکار گیلانی توانستند برترین رکوردها را ثبت و به عضویت تیم ملی درآیند.
دانیال خاتمی‌فر افزود: محمدحسن مردان ورزشکار شایسته استان گیلان در این اردو درخشش بسیار خوبی داشت و با ارتقای رکوردهای خود توانست رتبه برتر را در این اردو تصاحب و به عضویت تیم ملی درآید تا در رقابتهای پاورلیفتینگ حضور یابد.
وی ادامه داد: همچنین بابک پرمون دیگر ورزشکار شایسته گیلانی حاضر در این اردو نیز، درخشش خوبی داشت و این ورزشکار نیز با ثبت رکورد ۵۵۰ کیلوگرم ، رتبه برتر ر ا در اردوی انتخابی تیم ملی پرس سینه و پاورلیفتینگ به نام خود ثبت کرد تا این ورزشکار نیز به تیم ملی راه یابد.
رئیس هیات پرورش اندام ، بدنسازی و پاورلیفتینگ گیلان بیان کرد: محمدحسن مردان و بابک پرمون از گیلان با توجه به کسب برترین رکوردها در انتخابی تیم ملی، به همراه دیگر نفرات ملی پوش به رقابتهای جهانی پرس سینه که در قزاقستان و در مسابقات پاورلیفتینگ آسیایی که در هندوستان برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.
خاتمی فر خاطرنشان کرد: البته مرتضی دژآلود و محسن شاد، دیگر ورزشکاران گیلانی در اردوی انتخابی تیم ملی پرس سینه و پاورلیفتینگ کشور بودند که این ۲ ورزشکار نتوانستند به عضویت تیم ملی درآیند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false