×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

گیلانی‌ها بیش از ۵ میلیون و ۲۶۴ هزار دز واکسن کرونا دریافت کرده اند

«آبتین حیدرزاده» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز(شنبه، ۲۰ فروردین) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تزریق واکسن کووید-۱۹ در بیش از ۴۶۰ مرکز و پایگاه سراسر استان ادامه دارد اظهار کرد: تاکنون بیش از نیمی از جمعیت بالای ۱۸ سال استان، دز سوم واکسن را دریافت کرده اند.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه طبق آمار به دست آمده تاکنون به بیش از یک میلیون و ۳۰ هزار گیلانی دز سوم واکسن تزریق شده است افزود: روند تزریق واکسن در دزهای اول، دوم و سوم در سطح استان همچنان جریان دارد.
وی با بیان اینکه تکمیل واکسیناسیون در ارتقای ایمنی فردی و عمومی حائز اهمیت است گفت: از آغاز اجرای واکسیناسیون همگانی تاکنون بیش از پنج میلیون و ۲۶۴ هزار دز واکسن کووید-۱۹ به مردم گیلان تزریق شده و انتظار می رود با همکاری بیشتر مردم روند دریافت واکسن همچنان در سطح استان ادامه داشته باشد.
حیدرزاده با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و اتمام تعطیلات نوروزی و پایان حضور مسافران و برگزاری دورهمی های متعدد در استان گفت: علاوه بر واکسیناسیون، هم اکنون رعایت شیوه نامه های بهداشتی از اهمیت بیشتری برخوردار است و استفاده از ماسک و شست و شوی مرتب دست ها و پرهیز ار حضور در میهمانی ها به عنوان یک ضرورت باید مدنظر همه ی سنین از کودکان تا گروه های سنی بالاتر قرار گیرد.
وی تاکید کرد: عادی انگاری و بی توجهی نسبت به پروتکل های بهداشتی می تواند منجر به موج جدید کرونا شود و در وضعیت کنونی همه ی خانواده ها باید نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط دانش اموزان و همه ی اعضای خانواده دقت بیشتری داشته باشند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false