×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

حضور دانش آموزان در روزهای تعیین شده در مدارس الزامی است

محمد رحمتی شامگاه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به اینکه از ابتدای مهر ماه امسال گام‌های اولیه برای برگزاری حضوری آموزش‌ها برداشته شده است، اظهار کرد: از ابتدای آذر ما نیز همه مدارس استان گیلان همزمان با سراسر کشور آموزش حضوری را آغاز کردند.
وی اضافه کرد: با همکاری اولیای دانش آموزان، دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس هم امتحانات داخلی و هم نهایی را با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده در مدارس برگزار کردیم.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به تداوم و استمرار آموزش‌های حضوری در سطح مدارس استان، گفت: یکی از تأکیدات ستاد ملی مدیریت کرونا توسعه آموزش‌های حضوری است.

وی با بیان اینکه از ابتدای آذر ماه آموزش‌ها به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی در دستور کار بوده است، ادامه داد: از روز یکشنبه همه دانش آموزان بر اساس جدول بندی تهیه و اعلام شده باید به صورت حضوری در مدارس حضور داشته باشند.

رحمتی با تأکید بر اینکه عدم حضور در مدارس سبب می‌شود تا آموزش‌های مجازی نیز به این دانش آموزان ارائه نشود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با ایجاد همه بسترها و رعایت دقیق پروتکل‌ها از نگرانی والدین برای حضور دانش آموزان در مدارس کاسته شود.

وی با اشاره به لزوم رعایت فاصله یک و نیم متری تعیین شده و داشتن تهویه برای همه کلاس‌ها و ابلاغ این موضوع به همه مدیران مدارس، ادامه داد: از همه والدین به ویژه برای دانش آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی مانع حضور دانش آموزان در مدارس نشوند.

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان با تأکید تشدید نظارت‌های بر عملکرد مدیران در مدارس، گفت: اولیای دانش آموزان نیز می‌توانند هر گونه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به سامانه‌های معرفی شده و یا ادارات آموزش و پرورش مناطق خود اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی نیز بر اساس دستور العمل های ابلاغی از مدارس استان گیلان در زمان‌های مختلف بازدید به عمل می‌آورند و ارزیابان ادارات آموزش و پرورش و تیم‌های از اداره کل نیز مدارس را بازدید می‌کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false