×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

۳ گیلانی در ترکیب تیم ملی فوتبال بانوان عازم جام ملت‌های آسیا می‌شوند

قربانعلی الماس‌خاله رئیس هیات فوتبال استان گیلان اظهار داشت: از سوی مریم ایراندوست سرمربی گیلانی تیم ملی، ۲۳ بازیکن به عضویت تیم ملی فوتبال بانوان درآمدند که خوشبختانه از این تعداد، ۲ بازیکن از گیلان هستند.
قربانعلی الماس‌خاله افزود: با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال ، سیده زهرا معصومی به عنوان هافبک و سارا قمی به عنوان مهاجم از گیلان به همراه ۲۱ فوتبالست دیگر به عضویت تیم ملی درآمدند تا برای اولین بار در مسابقات جام ملتهای آسیا حضور یابند.
وی ادامه داد: این ۲ فوتبالیست شایسته گیلانی با درخشش در اردوهای انتخابی به خصوص آخرین مرحله این اردو که تا ۲۳ دی ماه زیر نظر مریم ایراندوست سرمربی گیلانی این تیم در جزیره کیش برپا بود، به عضویت تیم ملی درآمدند.
رئیس هیات فوتبال گیلان بیان کرد: تیم ملی فوتبال بانوان ایران برای حضور در رقابت های جام ملت‌های بانوان آسیا آماده می‌شود که این رقابتها از ۳۰ دی ماه جاری در کشور هندوستان آغاز خواهد شد و امیدواریم که سیده‌زهرا معصومی و سارا قمی ۲ فوتبالیست ارزنده گیلانی به همراه سایر ملی‌پوشان در این دوره از مسابقات درخشیده و نتایج ارزنده‌ای را کسب کنند.
الماس‌خاله خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال بانوان ایران با هدایت مریم ایراندوست سرمربی گیلانی، با موفقیت در دور مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا که در ازبکستان برگزار شده بود، با کسب عنوان نخست گروه خود، برای اولین بار به مسابقات فوتبال قهرمانی آسیا راه یافت.
وی یادآورشد: خوشبختانه طی چند سال اخیر بانوان فوتبالیست گیلان همپای بخش مردان در اردوهای تیم ملی حضور چشمگیری داشته و هم اینک شاهد حضور بانوان این استان به عنوان بازیکن و سرمربی در تیم های ملی مختلف بانوان کشور هستیم که علاوه بر عضویت ۲ فوتبالیست گیلانی در تیم ملی بزرگسالان، مریم ایراندوست و مریم آزمون از گیلان به ترتیب به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال و سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۲۰ سال کشور فعالیت دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false