×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

تأکید بر کنترل مرز‌های گیلان

استاندار در نشست ستاد مدیریت کرونای گیلان با اشاره به شیوع سویه‌های جدید ویروس کرونا به ویژه سویه امیکرون در جهان و کشورمان ، افزود : کنترل مرز‌ها تاکنون برای جلوگیری از گسترش بیشتر سویه‌های ویروس کرونا رضایت بخش بوده ، اما این نظارت و کنترل باید با جدیت ادامه دار باشد.

وی به آمار پایین فوتی‌های ناشی از کرونا هم اشاره کرد و گفت : آمار فوتی‌ها در کشور به پایین‌ترین حد خود رسیده که از این بابت صمیمانه از کادر درمان قدردانیم.

استاندار گیلان وضعیت مناسب کرونا در کشور و گیلان را حاصل مدیریت مناسب و همکاری مردم عنوان کرد و در این خصوص خواستار تشکیل گروه‌های مطالعاتی برای بررسی بیشتر این موضوع شد.

تأکید بر کنترل مرز‌های گیلاناسدالله عباسی با بیان اینکه ادامه دار بودن روند کاهشی آسیب‌های ناشی از کرونا ارتباط مستقیم با جدی گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی دارد ، افزود: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در کنار زدن واکسن همچنان عامل مهم در پیشگیری از ابتلا به بیماری است.

وی در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هم گفت : با واکسیناسیون حداکثری و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مراکز علمی، دلیلی بر برگزاری غیرحضوری کلاس‌ها نداریم.

استاندار افزود : نباید شاهد افت کیفیت آموزشی باشیم و باید مقدمات تشکیل کلاس‌های حضوری فراهم شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با بیان اینکه ۹۵ درصد مردم گیلان حداقل یک دز واکسن کرونا را تزریق کرده اند گفت : ۸۸ درصد این افراد دز دوم و ۱۶ درصد نیز دز سوم را تزریق کرده اند.

ارسلان سالاری در خصوص سویه امیکروفن کرونا هم گفت : این سویه تا کنون در گیلان دیده نشده و برای ادامه این روند رعایت شیوه نامه‌ها و زدن واکسن ضروری است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false