×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

هشدار به گیلانیان برای سویه جدید کرونا

اسدالله عباسی استاندار گیلان در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا در برخی کشور‌های آفریقایی اظهار کرد: افرادی که واکسن نزده اند درصورت ورود این نوع از ویروس کرونا در خطر جدی ابتلا قرار دارند.
وی بر تزریق دز سوم واکسن هم تأکید کرد و افزود: مدیران برای موج احتمالی کرونا و سویه جدید نقشه راه داشته باشند تا غافل گیر نشویم.
استاندار نسبت به رعایت دستورالعمل‌های ویژه مسافران هم تأکید کرد و در خصوص بازگشایی مدارس نیز گفت : تهویه مناسب و حضور استاندارد دانش آموزان در کلاس‌های درس ضروری است.
اسدالله عباسی حضور و تجمع والدین در مقابل مدارس را پرخطر دانست و افزود: اجازه ندهیم نشاط در مدارس با حضور بدون موازین بهداشتی دانش آموزان با خطر مواجهه شود.
وی در خصوص واکسینه نشدن ۲۵ هزار دانش آموز هم هشدار داد و حضور این دانش آموزان در مدارس را سبب شیوع ویروس عنوان کرد.
استاندار با تأکید بر اعمال سیاست‌های اقناعی درخصوص تزریق واکسن گفت : صدا و سیما و دیگر رسانه ها، نخبگان و کسانی که تریبون دارند نسبت به اقناع در واکسیناسیون کنشگر باشند.
اسدالله عباسی در ادامه ضمن قدردانی از کادر درمان از دانشگاه علوم پزشکی خواست تا نسبت به پرداخت معوقات حقوق آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.
ارسلان سالاری ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم با بیان اینکه گیلان با بیش از ۹۲ درصد تزریق نوبت اول واکسن کرونا همچنان در واکسیناسیون رتبه نخست را در کشور دارد گفت: هزار و ۷۱ مرکز واکسیناسیون با ۹۰۰ تیم مشغول تزریق واکسن هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false