×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

عباسی نخستین ابلاغیه خود را صادر کرد/ برخورد با رانت و فساد اداری خط قرمز استاندار جدید گیلان

اسدالله عباسی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار پیشین و جدید در سالن غدیر استانداری با اشاره به نخستین برنامه خود اظهار کرد: بنده نخستین ابلاغیه خود را به معاون اقتصادی استانداری و ریاست اقتصاد و دارایی به منظور تکمیل و راه‌اندازی سامانه مجوزها و سرمایه‌گذاری ابلاغ می‌کنم.
وی درباره نگاه به مسؤولیت در برابر مردم را که تقاضامند بوده و سؤال می‌پرسند، افزود: مسؤول بودن به معنای خدمتگزاری است و باید آن‌چه به ما محول شده با پاسخگویی درست و به موقع به مردم رضایت عمومی را به ارمغان آوریم.

استاندار گیلان خدمتگزاری را اقدامی جهادی برای امیدوار کردن مردم و مأیوس کردن دشمنان با اهمیت دانست و گفت: باید از ظرفیت و توانمندی‌های گیلان برای مردم استفاده کنیم، مردمی که ریشه در تمدن چند هزارساله دارند و در تمام برهه‌ها، خوب درخشیدند و پایه گذار حکومت شیعی بودند و در کارنامه خود دلاور مردی مانند میرزا کوچک خانی که در برابر جریان استکبار برای نخستین بار ایستاد.

عباسی با بیان اینکه مهندس انصاری، استاندار فقید و شهید گیلان اسوه و الگوی تمامی مدیران گیلانی هستند، افزود: در بسیاری از حوزه‌ها به خصوص در بخش زیرساخت‌ها دچار کمبودهایی هستیم و غبار محرومیت هنوز بر چهره گیلان نمایان است.

وی با اذعان به اینکه متأسفانه گیلان در حوزه فساد در رتبه‌های اول تا پنجم قرار دارد، بیان کرد: خط قرمز مدیران بحث فساد اداری است، با خودکار قرمز اسامی مدیرانی که در ادارات دچار فساد مالی، رانت‌خواری و رفیق بازی هستند اعلام خواهد شد، چرا که این امر مورد تأکید مکرر رئیس جمهور محترم نیز است.

استاندار گیلان با تأکید بر وفای به عهد مدیران گفت: ضرورت مشورت با صاحب نظران، دانشگاهیان و به ویژه جوانان نخبه از اولویت‌های کاری و وظیفه خود می‌دانم.

عباسی با بیان اینکه باید از ظرفیت دانشگاه‌ها و نخبگان باید استفاده شود، افزود: مردم گیلان با داشتن مواهب بسیار خدادادی گاهاََ زیر خط فقر هستند و این امر پذیرفتنی نیست.

وی با تأکید بر رشد و توسعه محصولات استراتژیک گیلان از جمله بادام زمینی، نوغان، زیتون، چای، برنج و محصولات باغی تصریح کرد: ما محصولات کشاورزی زیادی داریم اما باز سطح زندگی مردم مساعد نیست، قیمت برگ سبز چای باید در مراکز تولید تعیین شود نه پشت درهای بسته و نه اینکه در تهران دراین‌باره تصمیم‌گیری شود.

استاندار گیلان تکمیل راه آهن گیلان و کریدور شمال به جنوب را مرد تأکید قرار داد و گفت: حق استان ما و از مطالبات مردم و مسؤولان است که به نُرم کشوری برسیم، پروژه‌ها باید تکمیل شده و به نتیجه برسد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false