×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

کمبود دوربین ثبت تخلفات در محورهای گیلان

سرهنگ امیر طالبی رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به کمبود دوربین‌های ثبت تخلف در محورهای برون و درون شهری استان گیلان، اظهار کرد: به صورت مثال در استان مازندران از خط کناره یعنی محور رامسر تا ساری با ۳۸۰ دوربین تجهیز شده است.
وی با بیان اینکه این در حالی است که مجموع دوربین‌ها رصد هوشمند در محورهای برون شهری ۵۲ دوربین است، گفت: در شهر مرکز استان گیلان با توجه به حجم بالا و تراکم خودرو تنها سه دوربین است.
رئیس پلیس راهور گیلان با تأکید بر لزوم توجه به افزایش تعداد دوربین‌ها در استان، گفت: شهرستان‌های گیلان از وجود این دوربین‌ها بی بهره هستند.
سرهنگ طالبی همچنین به برخی برنامه‌های هفته ناجا اشاره و با بیان اینکه به مناسبت این هفته طرح تقسیط جرایم معوق رانندگی اجرا می‌شود، اضافه کرد: در قالب این طرح تقسیط جرایم معوقه رانندگی از ۱۲ ماه به ۱۸ ماه افزایش یافت.
وی ادامه داد: مالکان وسایط نقلیه توقیفی و رسوبی می‌توانند در این هفته با مراجعه به اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان خود، روش پرداخت جرایم معوق خود به صورت تقسیطی و تدریجی را انتخاب کنند.
وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح با هدف کمک به شهروندان در شرایط کرونایی است، افزود: همچنین خودروهایی که صاحبان آن‌ها بیش از سه میلیون تومان جریمه معوق دارند، هم در این مدت توقیف نخواهند شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false