×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

ورود محموله‌های جدید واکسن کرونا به گیلان

فردین مهرابیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند تزریق واکسن کرونا در گیلان به سرعت در حال انجام است، اظهار کرد: گیلان یکی از استان‌های همواره درگیر با کرونا بوده و روند توزیع و ورود واکسن کووید۱۹ با سرعت در حال انجام است.
وی با اشاره به وجود بیش از ۲۰۰ پایگاه واکسیناسیون در گیلان گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سپاه قدس گیلان، هلال احمر و بسیج ۲۲۴ پایگاه واکسیناسیون ثابت و متغیر در گیلان وجود داشته و به زودی این تعداد با افزایش مواجه می‌شود.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از انجام فرایند واکسیناسیون بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت خبر داد و افزود: بر اساس سند ملی و ابلاغیه وزارت بهداشت روند انجام واکسیناسیون گروه‌های هدف در تمامی شهرستان‌های گیلان در حال انجام است.
مهرابیان با تأکید بر تأمین واکسن مورد نیاز در استان گیلان بیان کرد: با ورود محموله‌های جدید واکسن به گیلان در چند روز آینده هیچ مشکلی در خصوص تزریق واکسن دز اول و دوم وجود ندارد.
وی با اشاره به بستری بودن بیش از ۳۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های گیلان تصریح کرد: در حال حاضر ۳۷۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گیلان بستری بوده که از این تعداد ۱۰۹ نفر در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده و ۷۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false