×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

محموله واکسن برکت امروز وارد گیلان شد

فردین مهرابیان امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان در رشت اظهار داشت: ۳۵ پایگاه واکسیناسیون برای اجرای واکسیناسیون دانش‌آموزان در رشت فعال است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه ۱۹۴ پایگاه واکسیناسیون امروز در کل استان فعالیت داشتند افزود: اگر دانش‌آموزانی از دریافت واکسن‌ جامانده باشند این هفته یا هفته آینده مراکزی را برای جاماندگان مشخص می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان آمادگی واکسیناسیون دانش‌آموزان جامانده از دوز نخست واکسن کرونا را دارد گفت: فردا و پس فردا نیز واکسیناسیون دانش‌آموزان در رشت انجام می‌گیرد.

مهرابیان از ورود محموله واکسن برکت به گیلان خبر داد و افزود: تعداد محدودی واکسن برکت وارد گیلان شد اما این واکسن تنها برای دوز دوم است و پیامک دریافت واکسن برکت امروز برای افراد ارسال شده یا امشب ارسال خواهد شد.

وی گفت: شهروندان در رشت پس از دریافت پیامک می‌‌توانند فردا به ۳ مرکز مشخص شده در رشت مراجعه کنند؛ این پیامک به ترتیب اولویت و براساس بیشترین فاصله زمانی از دوز نخست واکسیناسیون افراد ارسال می‌شود.

مهرابیان با بیان اینکه در روزهای آینده باز هم واکسن برکت وارد گیلان خواهد شد لذا از افرادی که پیامکی دریافت نکردند تقاضا داریم صبوری به خرج دهند افزود: در شهرستان‌ها اجرای واکسیناسیون طبق روال عادی انجام می‌شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان از آخرین آمار وضعیت کرونا در گیلان خبر داد و عنوان داشت: ۳۷۳ بیمار کرونایی هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان بستری و از این تعداد ۷۷ بیمار جدید هستند.

مهرابیان با بیان اینکه ۶۷ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان گیلان به سر می‌برند و ۹ نفر به تازگی به این بخش منتقل شدند تصریح کرد: ۶۵ بیمار کرونایی در استان گیلان بدحال هستند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false