×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به‌زودی می‌توانید با دو گوشی وارد یک حساب واتساپ شوید

واتساپ در مقایسه با بسیاری از پیام‌رسان‌های دیگر، از لحاظ قابلیت‌ها و امکانات در سطح پایین‌تری قرار دارد. اما بعد از اینکه ویروس کرونا شیوع پیدا کرد، شاهد اضافه شدن قابلیت‌های جدیدی به آن بودیم تا بدین ترتیب این اپلیکیشن هم به یکی از مجهزترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان تبدیل شود.

اما در میان تمام این قابلیت‌های خوب، جای خالی یکی از آن‌ها همیشه حس می‌شد. در رابطه با امکان ورود به یک حساب کاربری از طریق چند گوشی هوشمند حرف می‌زنیم که تاکنون در واتساپ چنین امکانی وجود نداشت. البته واتساپ در ماه جولای امسال، قابلیت چند دستگاه را به نسخه‌ی بتا اضافه کرد که به کاربران این امکان را می‌داد با چهار دستگاه به صورت همزمان وارد یک حساب کاربری شوند.

با توجه به گزارشی که از سوی وب‌سایت WABetaInfo منتشر شده است، به نظر می‌رسد این پیام رسان روی بهبود هرچه بیشتر این قابلیت کار می‌کند و می‌خواهد هرچه محدودیت در این بین وجود دارد از سر راه بردارد. تغییری که قرار است در این اپلیکیشن انجام شود، امکان ورود به یک حساب کاربری از طریق دو گوشی هوشمند است. در حال حاضر قابلیت یاد شده به کاربر این امکان را می‌دهد تا روی یک گوشی آنلاین باشد و با چهار دستگاه دیگر هم به همان حساب وارد شود.


اما به لطف قابلیت جدید، وقتی که با گوشی دوم وارد حساب کاربری خود شدید، اپلیکیشن به صورت خودکار تمام پیام‌های اخیر شما را دانلود می‌کند. به محض اینکه این فرایند به اتمام رسید، قادر خواهید بود با مخاطبین خود مکالمه کنید و این امکان حتی زمانی که گوشی اول به اینترنت متصل نیست هم فراهم است. این یکی از بهترین و مورد انتظارترین قابلیت‌هایی بود که واقعا نیاز داشتیم در واتساپ شاهد باشیم که خوشبختانه به‌زودی هم شاهد آن خواهیم بود.

از آن جایی که این قابلیت در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد، هنوز مشخص نیست وقتی multi-device به نسخه‌ی عمومی واتساپ راه پیدا کند، آیا امکان جدید یادشده در بالا هم به آن اضافه خواهد شد یا خیر. قابلیت multi-device در حال حاضر در نسخه‌ی بنا قرار دارد و اواخر امسال قرار است به نسخه‌ی رسمی راه پیدا کند. اما انتظار نداشته باشید حتما امکان ورود به یک حساب کاربری با دو گوشی هم در جمع قابلیت‌های جدید وجود داشته باشد.

همانطور که احتمالا می‌دانید، واتساپ در حال کار روی قابلیتی است که به کاربر این اجازه را می‌دهد تا پیام‌های مورد نظر را به شکل خصوصی‌تری ریپورت کند. به این صورت که اکنون کاربران می‌توانند یک سری پیام‌های خاص را در گروه‌ها یا مکالمات خصوصی ریپورت کنند. این قابلیت در آخرین نسخه‌ی بتای واتساپ نیز وجود دارد و به احتمال بسیار فراوان باید طی هفته‌های آتی شاهد اضافه شدن آن به نسخه‌ی رسمی باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false