×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

دانش آموزان گيلاني کي و کجا واکسينه مي شوند؟

فردين مهرابيان سخنگوي علوم پزشکي گيلان با بيان اينکه براساس دستور وزير بهداشت، ثبت نام واکسيناسيون براي متولدين اول مهر ۱۳۸۲ لغايت اول مهر ۱۳۸۳ آغاز شده است، اظهار کرد: دانش آموزان با مراجعه به سامانه سلامت به آدرس «salamat.gov.ir» ثبت نام خود را انجام دهند.
وي واکسيناسيون دانش آموزان گيلاني را بعد از انجام ثبت نام در سامانه سلامت و نوبت دهي دانست و افزود: زمان و مکان دريافت واکسن از طريق رسانه ها و سامانه «vac.gums.ac.ir» اعلام مي شود.
سخنگوي دانشگاه علوم پزشکي گيلان، با بيان اينکه در حال حاضر ۲۲۹ پايگاه واکسيناسيون ثابت و متغير در استان فعال است، يادآور شد: شهرستان رشت ۸۷ پايگاه واکسيناسيون شناور دارد که با توجه به نحوه توزيع واکسن روزانه فعاليت مي کنند.
مهرابيان، از بستري شدن ۱۳۰ بيمار جديد کرونايي در استان گيلان طي شبانه روز گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: از اين تعداد ۱۶ بيمار در بخش هاي مراقبت هاي ويژه بستري شدند.
وي همچنين تعداد کل بستري هاي کرونايي گيلان را ۶۰۰ نفر دانست و اضافه کرد: ۱۲۵ بيمار در بخش هاي مراقبت هاي ويژه و آي.سي.يو بستري هستند و حال ۱۲۹ نفر شديدا بد است.
سخنگوي علوم پزشکي گيلان، راه پيشگيري از بازگشت دوباره کرونا را پرهيز از دورهمي‌هاي آخر هفته دانست و عنوان کرد: مردم همچنان پروتکل هاش بهداشتي را جدي بگيرند و از وسائل حفاظت فردي به ويژه ماسک استفاده کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false