×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

چهارمین قربانی خزر در آستارا؛ هشدار جدی به شناگران خارج از طرح ها

سیدسعید میرقربانی، سرپرست فرمانداری بندر مرزی آستارا اظهار کرد: حدود ساعت ۱۶ روز(جمعه ۱۵ مرداد)، یک نفر در آب های خزر در منطقه پرخطر و ممنوعه شنای رحیم محله لوندویل گرفتار می شود.
وی با بیان اینکه از همان لحظات اولیه حادثه، تلاش ناجیان غریق و اهالی مستقر در منطقه برای نجات این فرد آغاز شد، ادامه داد: پس از خروج غریق از آب، عملیات احیا به روی وی آغاز شد که متأسفانه تلاش ها بی نتیجه ماند و جوان ۲۱ ساله اردبیلی(میلاد – ع)، جان خود را از دست داد.
میرقربانی با بیان اینکه این فرد به دلیل عدم آشنایی به محل مذکور و فنون شنا دچار حادثه شد، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون چهار نفر در آب های خزر در سواحل شهرستان مرزی بندر آستارا غرق شدند که همگی آنها در مناطق خطر آفرین و ممنوعه اقدام به شنا می‌کردند.
وی در پایان با تأکید بر اینکه شهرستان مرزی بندر آستارا در شرایط فوق قرمز کرونایی قرار دارد و پارک ها، تفرجگاه ها و طرح های سلامت دریا تعطیل و ورود مسافر به این شهرستان ممنوع است، خطاب به هموطنان هشدار داد: در راستای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از هرگونه حادثه تلخ از اقدام به شنا در مناطق ممنوعه و خطر آفرین به شدت بپرهیزند و طرح‌های سلامت دریا را برای تفریح و آب تنی انتخاب کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false