×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

قطعی برق برای پروازها و فرودگاه‌ها چه مشکلی ایجاد کرده است؟

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که قطع شدن برق مشکلی برای پروازهای مسافری ایجاد نکرده است، اما فرودگاه‌ها بعضا برای ارائه خدمات به مسافران و در برخی از حوزه‌ها به مشکلاتی برخورد کرده‌اند.

در روزهای گذشته قطع شدن برق به صورت پراکنده آن هم در چندین مرحله مشکلات بسیاری برای مردم و بخش‌های مختلف ایجاد کرده است و بعضا این نگرانی و سوال برای مردم ایجاد شده که این مشکل آیا اختلال و مخاطره‌ای در پروازها ایجاد خواهد شد یا خیر؟

محمد حسن ذیبخش –سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: به دلیل اینکه برای ارائه خدمات اصلی مورد نیاز پروازها از برق اضطراری استفاده می‌شود و فرودگاه‌ها عموما به این تجهیزات مجهز هستند، مشکلی در این ایام قطعی برق برای اصل پروازها ایجاد نشده است.

وی افزود: البته قطع شدن برق مشکلاتی برای برخی فرودگاه‌ها چه در ماه‌های گذشته و چه در روزهای اخیر ایجاد شده و آن‌ها در ارائه برخی خدمات فرودگاهی به مردم به مشکلاتی برخورد کرده‌اند. به عنوان مثال فرودگاه مهرآباد در پی قطع شدن برق برخی تابلوهای اعلام پروازش با مشکل مواجه شده و سوخته است.

با توجه به این توضیحات به نظر نمی‌رسد برای ایمنی پروازهای مسافری مشکل خاصی به وجود بیاید و جای نگرانی برای مردم نیست اما مسلما نمی‌توان گفت که قطعی برق در کشور هیچ مشکلی در این حوزه ایجاد نکرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false