×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مدیر روابط عمومی شورا از برگزاری دومین جشنواره رسانه و مدیریت شهری خبر داد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت – سید پیام جعفری نیا با اشاره به اینکه ارتقا و اشتراک دانش رسانه‌ای ، بازتاب فرصتها و تهدیدها ، افزایش مشارکت مردم و رسانه‌ها در اداره امور شهری جزو مهمترين اولويتهای مديريت شهری میباشد ، گفت : برای تحقق اين امر مهم نقش رسانه‌ها و همراهی و هم افزايی با مديريت ضروری است. لذا به منظور مشاركت اصحاب رسانه در مديريت شهری ، شورای اسلامی شهر رشت با محوریت کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در نظر دارد تا دومين جشنواره رسانه و مدیریت شهری را در تیر ماه سال ۱۴۰۰ برگزار نماید.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه محورهای دومین جشنواره رسانه و مدیریت شهری در راستای تحلیل اخبار شورا و شهر است ، بیان داشت : محیط ‌زیست ، فرهنگ عمومی ، دیپلماسی و توسعه شهری ، عمران و اقتصاد شهری‌ و ترافیک شهری از جمله محورهایی است که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

سید پیام جعفری نیا بخش‌های اصلی جشنواره رسانه و مدیریت شهری را نیز مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: این بخش‌ها شامل :
مقاله (‌سرمقاله – یادداشت)
گزارش مکتوب (تحلیلی -‌ تحقیقی)
عکس خبری (گزارش تصویری) ویژه کرونا
میباشد.

مدیر روابط عمومی شورا در خصوص مقررات شرکت در دومین جشنواره رسانه و مدیریت شهری اظهار داشت : کلیه خبرنگاران و عکاسان میتوانند با توجه به محورهای جشنواره آثار خود را ارسال نمایند ، همچنین آثاری که در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در یکی از رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده باشد در جشنواره پذیرفته خواهد شد.

وی ضمن تأکید بر اینکه هر فرد می‌تواند حداکثر سه اثر خود را در هر بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید ، تاکید کرد : شرکت‌ کنندگان در بخش گزارش تصویری (ویژه کرونا) باید حداکثر ۱۰ عکس در سایز ۲۰ در ۳۰ را به‌ صورت فایل به دبیرخانه جشنواره رسانه و مدیریت شهری تحویل دهند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت افزود :‌ علاقمندان تا ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۰ مهلت دارند تا آثار خود را برای شرکت در این رویداد به دبیرخانه جشنواره به آدرس rashtshora5@gmail.com ارسال نمائید‌.

لازم به ذکر است که دومین جشنواره رسانه و مدیریت شهری با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان ، خانه مطبوعات گیلان و شهرداری رشت برگزار میگردد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false