×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

اولین سامانه استخدامی مشاغل پایه کشور راه‌اندازی شد

طبق گزارش‌ها، حدود ۵۰ درصد از نیروهای کار مورد نیاز در جهان از طریق کاریابی‌ها استخدام می‌شوند. این درحالیست که این میزان در ایران بین ۲۰ تا ۲۵ درصد است. اما چرا چنین مشکلی وجود دارد؟

با پیشرفت تلفن‌های هوشمند و گسترش اینترنت در بین مردم، روز به روز شاهد ارایه خدمات بیشتری از طریق اینترنت هستیم. رشدی که کاریابی‌ها نیز از آن بی‌بهره نمانده‌اند. شرکت‌های مطرح کاریابی در جهان با استفاده از اینترنت هر روز بیش از پیش به کارجویان نزدیک می‌شوند اما متاسفانه در ایران، کاریابی‌های آنلاین فقط مشاغل رده بالا را هدف قرار داده‌اند، و کاریابی کارجویان مشاغل پایه و میان‌پایه، هنوز به همان روش قدیمی و سنتی انجام می‌شود.

مشاغل پایه که بیشترین شغل‌های هر جامعه‌ای را شامل می‌شوند، نقشی حیاتی در پیشبرد چرخه‌ی اقتصادی جامعه دارند. متاسفانه بی‌توجهی کاریابی‌ها به این مشاغل، موجب دشواری‌هایی برای این دسته از کارجویان، و همچنین چرخه کاریابی کشور شده است. از همین رو جای خالی یک سامانه آنلاین کاریابی و استخدامی تخصصی برای این دسته از مشاغل به شدت احساس می‌شود.

بانی‌کار، نخستین سامانه تخصصی استخدام مشاغل پایه و میان‌پایه

بانی‌کار بزرگترین سامانه استخدامی مشاغل پایه و میان‌پایه در کشور است که به کارجویان کمک می‌‌کند تا شغل مورد نظر خود را هرچه سریعتر و بدون نیاز به واسطه بیابند. کارجویان کافیست با ثبت نام در بانی‌کار به شکل کاملا رایگان، شغل مورد نظر خود را از بین هزاران شغل فعال در این سایت و اپلیکیشن بیابند. بانی‌کار هم از طریق وبسایت و هم از طریق اپلیکیشن مشغول کاریابی در بیست دسته شغلی مختلف است. رانندگان، پیک موتوری‌ها، آشپزها، خیاطان، کارگران، نیروهای خدماتی، نگهبان‌ها، صندوق‌دارن و حسابدارها، انباردارن، جوشکارها، کارمندان، منشی‌ها، نیروهای فروش و پشتیبانی تلفنی و ده‌ها عنوان شغلی دیگر در بانی کار در دسترس شما هستند.

چطور از طریق بانی‌کار شغل پیدا کنیم؟

بانی‌کار در حال حاضر در تهران، کرج، رشت، اهواز، تبریز، مشهد، اصفهان و شیراز فعال است و کارجویان این شهرها کافیست از قسمت ثبت نام کارجویان بانی‌کار وارد این سایت شوند و برای شغل موردنظرشان به شکل کاملا رایگان درخواست بفرستند. اگر می‌خواهید خیلی سریعتر شغل موردنظرتان را پیدا کنید، حتما فرم ثبت‌نام را تکمیل کنید و درمورد مهارت‌ها و سوابق شغلیتان بنویسید. بلافاصله بعد از اینکه شغل موردنظرتان را انتخاب کنید، درخواست شما به دست کارفرمایان خواهد رسید. شما همچنین می‌توانید در اپلیکیشن بانی‌کار با کارفرماها چت کنید و سوالات خودتان را بپرسید یا به سوالات ایشان پاسخ دهید. از همین رو نیاز به رفت و آمدهای متعدد در سطح شهر نخواهید داشت و کارتان بسیار راحت خواهد شد.

بانی‌کار به عنوان سامانه تخصصی استخدام مشاغل پایه و میان‌پایه حل معضلات کاریابی این دسته از نیروهای کار را به عنوان هدف و وظیفه‌ی خود برگزیده است. اپلیکیشن بانی‌کار با بیش از صدهزار نصب، و همچنین به دلیل سادگی و کارایی‌اش در بین کارفرمایان بسیار جذاب است و هر روز با فرصت‌های شغلی متعدد و تازه‌ای به روزرسانی می‌شود. با عضویت در بانی‌کار هر روز از تازه‌ترین فرصت‌های شغلی با خبر شوید. کافیست همین الان به وبسایت بانی‌کار با آدرس www. banikar.com مراجعه کنید یا با دانلود اپلیکیشن بانی‌کار از گوگل پلی یا کافه‌باز آن را روی تلفن همراه خود نصب کنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false