×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

با کمتر از ۱۰ میلیون تومان چه موبایلی بخریم؟

دانش‌آموز باشید یا دانشجو، کارمند باشید یا خانه‌دار، حتما به گوشی هوشمند نیاز دارید. این روزها گوشی‌های هوشمند بخشی از سبک زندگی ما را می‌سازند و با فراگیر شدن استفاده از اینترنت، تقریبا همه افراد فارغ از سن‌وسال و تحصیلات، چه برای آموزش در مدارس و چه خرید آنلاین و تعامل با دوستان و آشنایان، به گوشی‌های هوشمند وابسته شده‌اند. اما قیمت گوشی‌ در یکی دو سال اخیر افزایش قابل‌توجهی داشته و پیدا کردن یک گوشی مقرون به صرفه کاربردی در بازار متنوع و رنگارنگ موبایل کار ساده‌ای نیست.

در این مطلب به معرفی چند گوشی نسبتا ارزان‌قیمت می‌پردازیم که با توجه به قیمتی که برای آن می‌پردازید، کارایی مناسب دارند و به‌قولی امتحان خودشان را پس داده‌اند.

گوشی‌های هوشمند بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان

با افزایش تنوع کاربران موبایل، برندهای سازنده گوشی‌های هوشمند هم در رده‌های متنوعی دست به تولید زده‌اند و شما می‌توانید بسته به نیازتان با صرف مبلغی کمتر از ۵ میلیون تومان مدل گوشی مورد نظرتان را از برندی شناخته‌شده و فروشگاهی معتبر پیدا کنید. یک راه ساده برای پیدا کردن چنین گوشی‌هایی مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی و اعمال فیلتر قیمت در دسته‌بندی گوشی‌های موبایل است. به‌عنوان مثال در فروشگاه اینترنتی تیمچه با ارائه بهترین قیمت گوشی‌های هوشمند، امکان اعمال این فیلتر مهیاست و ما با کمک همین فیلتر، گوشی‌های بین ۵ تا ۱۰ میلیون را بررسی کردیم و به سه گوشی بسیار مناسب در این رنج قیمتی رسیدیم:

۱- گوشی هوآوی Y9 Prime 2019، بهترین گوشی تا ۶ میلیون با دوربین و باتری قوی

جذابیت ظاهری این گوشی در ماژول مکانیکی دوربین سلفی است که هنگام ثبت عکس سلفی، از قاب گوشی بیرون زده و حس جالبی دارد. اما این تنها ویژگی هیجان‌انگیز Y9 Prime نیست. باتری قوی و سه دوربین در پشت، وقتی در کنار ۴ گیگابایت رم قرار می‌گیرد، این گوشی را تبدیل به یک گوشی میان‌رده دارای قابلیت بالای رقابت با گوشی‌های بالارده می‌کند. قیمت حدودی Y9 Prime کمتر از ۵.۳ میلیون تومان است. برای مشاهده دقیق مشخصات و قیمت این گوشی می‌توانید به صفحه بررسی و قیمت گوشی هواوی y9 prime 2019 مراجعه کنید.

۲- گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A51، بهترین گوشی تا ۸ میلیون

محبوب‌ترین گوشی میان‌رده سامسونگ در سال گذشته را با قیمتی حدود ۸ میلیون تومان تهیه کنید. این گوشی یک مجموعه کامل و جامع از تمامی ویژگی‌های موردنیاز یک کاربر در دنیای امروز است. این گوشی که هم صفحه نمایش بزرگ و هم وزن کمی دارد، توانسته است به تعادل مناسبی در این خصوص برسد و در این راه کیفیت باتری خود را فدا نکرده است. کیفیت دوربین را هم به این مجموعه بیفزایید تا ارزش این گوشی را بیشتر بدانید. پیشنهاد می کنیم اگر از علاقه‌مندان گوشی‌های سامسونگ هستید حتما به صفحه بررسی گوشی a51 در فروشگاه تیمچه مراجعه کنید.

۳- گوشی موبایل سامسونگ A71، بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون با رم ۸ گیگ

درست است که گلکسی A71 جزو میان‌رده‌های سامسونگ به حساب می‌آید، اما باید گفت یکی از بهترین‌های سامسونگ در سال ۲۰۱۹ بود. شارژ سریع، رزولوشن بالای صفحه‌نمایش، کیفیت دوربین‌ها، کارایی بالا با رم ۸ گیگابایتی و پردازنده قوی، باعث شده این گوشی با قیمت حدود ۹.۱ میلیون تومانی انتخابی کامل با بودجه‌ای تقریبا نصف بودجه خرید گوشی‌های پرچمدار سامسونگ باشد. برای مشاهده قیمت به روز این گوشی می‌توانید به صفحه خرید گوشی a71 مراجعه کنید.

گوشی‌های هوشمند کمتر از ۵ میلیون تومان

اگر در لیست بالا گوشی مناسب با بودجه خود را پیدا نکردید شاید بهتر باشد نگاهی به لیست بهترین گوشی‌ها تا ۵ میلیون تومان هم داشته باشید. در این قسمت سه مورد از بهترین گوشی های ۵ میلیونی را بررسی کردیم.

۱- گوشی موبایل جی پلاس مدل T10 GMC-515، بهترین گوشی تا ۲ میلیون برای کاربرد روزمره

این گوشی با قیمتی کمتر از ۲ میلیون تومان، ویژگی‌های قابل‌توجهی مثل استفاده همزمان از دو سیم‌کارت، حسگر اثر انگشت و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دارد. برای کسانی که اهل بازی‌های موبایلی پرحجم نیستند و کاربردی روزمره را مثل حضور در شبکه‌های اجتماعی و چت، خرید آنلاین و… از گوشی‌شان انتظار دارند، این گوشی می‌تواند انتخابی ایده‌آل باشد و ضمنا برای هدیه هم بسیار مناسب است. برای مشاهده اطلاعات دقیق‌تر، قیمت و خرید این گوشی می‌توانید به صفحه بررسی گوشی جی پلاس t10 مراجعه کنید.

۲- گوشی موبایلی شیائومی Redmi 9 بهترین گوشی تا ۴ میلیون مناسب عکاسی

یک گوشی با ظاهری که به هیچ‌وجه نمایانگر قیمتش نیست، چهار دوربین در پشت و نمایشگر ۶.۵ اینچی. اگر به عکاسی با موبایل علاقه دارید، این گوشی با قیمتی حدود ۳.۵ میلیون تومان یک گزینه مقرون به صرفه و با کیفیت دوربین بسیار بالاست. ضمنا باتری عظیم ۵۰۲۰ میلی‌آمپری دارد که در نوع خود شگفت‌انگیز است. شیائومی ردمی ۹، از بهترین گوشی‌هایی است که در رنج قیمت ۴ میلیون می توانید تنها کنید.

۳- گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A21s، بهترین گوشی تا ۵ میلیون با رم بالا، مناسب بازی

محبوبیت گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ در بازه افزایش قیمت گوشی‌های موبایل بالا رفت؛ گوشی‌هایی میان‌رده با کیفیت بالا که مدل‌های دارای پسوند s آنها یک درجه بهتر هم هستند. A21s چهار دوربین دارد و کیفیت عکاسی و فیلمبرداری قابل‌توجهی دارد. این گوشی با رم ۴ گیگابایتی کارایی بالایی دارد و حتی برای بازی‌ هم گزینه‌ای مناسب در حد قیمت حدودا ۴.۵ میلیونی‌اش است. اگر می خواهید اطلاعات دقیق‌تری درباره این گوشی بدانید، به صفحه بررسی و قیمت گوشی a21 s مراجعه کنید.

بهترین راه برای پیدا کردن بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون

برای خرید گوشی تا ۱۰ میلیون تومان بهتر است سراغ فروشگاه های اینترنتی بروید که تضمین پایین‌ترین قیمت را ارائه می‌دهند. در جست‌وجوهایی که ما در این خصوص انجام دادیم، فروشگاه اینترنتی تیمچه کف قیمت را پیشنهاد داده است. از این رو می توانید با خیال راحت به فروشگاه اینترنتی تیمچه مراجعه کرده و خریدتان را انجام دهید. ضمنا اگر اولین خریدتان را در فروشگاه تیمچه ثبت می‌کنید، تخفیف اولین خرید را هم خواهید داشت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false