×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

علی انصاریان در کنار پدر آرام گرفت/ کوه غیرت و تعصب خاک شد

مراسم تشییع پیکر مرحوم علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران صبح امروز با حضور تعدادی از هنرمندان و اهالی فوتبال در بهشت زهرای تهران برگزار شد.
باوجود درخواست خانواده انصاریان مبنی بر تجمع نکردن مردم به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی نزدیک به ۲۰۰ نفر بر سر مزار وی حاضر شدند.
علی پروین، علی دایی، علی کریمی، حمید درخشان، علی فتح الله زاده، حمیدرضا گرشاسبی، جعفر سمیعی، ابراهیم شکوری، بهنام ابوالقاسم‌پور، سیدجواد هاشمی، میثاق معمارزاده، علیرضا منصوریان، محمد پنجعلی، رضا جباری، وریا غفوری، احمد خمینی، محمد علیزاده و محمد پروین از چهره‌های شاخصی بودند که در این مراسم حضور یافتند.

نماز میت به امامت شیخ حسین انصاریان، عموی بازیکن سابق تیم‌های پرسپولیس، استقلال اقامه شد.س از اقامه نماز میت پیکر این پیشکوست فوتبال ایران در کنار مزار پدرش به خاک سپرده شد.

در هنگام خاکسپاری، علیرضا منصوریان پیشکسوت فوتبال ایران و سرمربی سابق استقلال، مقداری تربت کربلا را در قبر و روی کفن وی قرار دارد.

مادر علی انصاریان به دلیل وخامت حال با آمبولانس اورژانس از محوطه خارج شد اما پس از گذشت چند دقیقه دوباره بر مزار پسرش حاضر شد.

علی کریمی دوست و رفیق صمیمی انصارایان در مراسم تشییع پیکر او شرکت کرد و تصویری از او با چشمان گریانمزار علی انصاریان لحظاتی پس از خاک‌سپاری

تصویری از علی دایی با چشمانی اشکبار در مراسم خاکسپاری انصاریان

مزار علی انصاریان لحظاتی پس از خاک‌سپاری 

احمد خمینی فرزند نوه رهبر انقلاب در مراسم تشییع پیکر علی انصاریان حضور پیدا کرد.

وریا غفوری، کاپیتان استقلال در کنار حمید درخشان، بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی در مراسم خاک‌سپاری زنده‌یاد علی انصاریان

علی پروین بر مزار علی انصاریان: نمی‌دانم چه بگویم
علی پروین، پیشکسوت پرسپولیس گفت: علی انصاریان واقعاً عاشق مادرش بود و امیدورام خدا به مادرش صبر بدهد.
علی پروین در مراسم تدفین مرحوم علی انصاریان گفت: درگذشت انصاریان عزیز را به خانواده‌اش به خصوص مادرش تسلیت می‌گویم خداوند به آنها صبر بدهد. ما ظرف یک هفته مهرداد میناوند و علی انصاریان را از دست دادیم. امیدواریم این کرونا هرچه زودتر از سر راه‌مان برداشته شود. نمی دانم واقعا چه بگویم. انشاءالله امروز میهمان حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت علی علیه السلام باشد.
پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه انصاریان علاقه خاصی به مادرش داشت، گفت: علی به خاطر مادرش ازدواج نکرد و عاشق مادرش بود. همه ما عاشق مادران‌مان هستیم. من این درد را کشیده‌ام و خدا به مادرش صبر بدهد، واقعا خیلی سخت است.

زحمتی که انصاریان برای پدر و مادرش کشید، الگوی جوانان است

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس منش علی انصاریان در تکریم والدینش را الگویی برای جوانان جامعه توصیف کرد.

مجید صدری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که در مراسم تشیع پیکر علی انصاریان حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من هم این ضایعه بزرگ را به خانواده ورزش و همه مردم تسلیت می‌گویم. علی انصاریان از دوستان خوب من بود و جای او خیلی خالی است. امیدوارم خدا به خانواده او صبر بدهد. واقعاً حیف شد.

وی ادامه داد: علی برای پدر و مادرش سنگ تمام گذاشته بود. من به حال او غبطه می‌خورم. زحمتی که مرحوم انصاریان برای مادر و پدرش کشید،‌ خوب است که جوانان ما از او الگو بگیرند. به نظرم بهترین هدیه در روز مادر این است که از خدا به خواهیم به مادر علی انصاریان صبر بدهد. خیلی سخت است و امیدواریم این مرحوم با حضرت زهرا (س) محشور شود. قطعاً مثل مرحوم میناوند مراسمی را هم باشگاه در نظر خواهد گرفت.

درگذشت انصاریان داغ بزرگی برای جامعه ورزش بود

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: فوت علی انصاریان داغ بزرگی برای جامعه ورزش بود و امیدوارم خداوند به خانواده او صبر بدهد.

وریا غفوری که در مراسم خاکسپاری پیکر علی انصاریان حضور یافته بود، درباره درگذشت وی اظهارداشت: باز هم یک غم بزرگ به غم‌مان اضافه شد. از خدا برای او آرامش و برای خانواده‌اش صبر می‌خواهم. واقعاً داغ بزرگی برای جامعه ورزش بود.

وی در مورد اینکه چه توصیه‌ای به مردم دارد در ایام کرونا، گفت: توصیه می‌کنم مردم پروتکل‌ها را رعایت کنند. یک توصیه هم برای مسئولان دارم که واکسن را زودتر تهیه کنند تا مردم واکسن بزنند و کمترین شاهد این مراسم‌ها باشیم.

دلم طاقت نیاورد و به خاکسپاری انصاریان آمدم

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: درست است باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنم اما دلم طاقت نیاورد و به مراسم خاکسپاری انصاریان آمدم.

علی فتح‌الله‌زاده با حضور در مراسم تشیع پیکر علی انصاریان در بهشت زهرای (س) تهران اظهارداشت: انصاریان یک انسان وارسته بود که امروز همه در شرایط کرونایی به بهشت زهرا آمدند. درست است در شرایط کرونایی باید شرایط رعایت شود اما دل آدم طاقت نمی‌آورد و خود من از شب گذشته دلم پر پر می‌زد که به مراسم بیایم و انصاریان را بدرقه کنم. امیدوارم خداوند علی را رحمت کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false