×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت علیرضا حسنی از ارائه طرحی با موضوع یکسان سازی بازارچه های تحت نظارت سازمان خبر داد .
سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت ضمن اشاره به ناهمگون بودن نامگذاری مجموعه های تحت نظارت سازمان بیان نمود : آنچه مسلم است در دنیای امروز موضوع برندسازی یکی از مولفه های معرفی درست خدمات است که در افتتاح و راه اندازی بازارچه ها این رویه واحد دیده نمی شود .
علیرضا حسنی گفت : هدف از پیگیری این موضوع برندسازی، ایجاد شخصیت اماکن تحت نظارت سازمان ، بهبود وضعیت کسب و کار ، تمایز و ایجاد ویژگی هایی رقابتی برای بازارچه ها است .
وی افزود : با توجه به ظرفیت همکاری های ایجاد شده با دستگاه های مرتبط،امید است همزمان موجبات رونق بازارچه ها و دسترسی مردم به نیازهای عمومی خود با قیمت مناسب را فراهم نماییم .
علیرضا حسنی ضمن اشاره به نمونه های موفق اجرای برندسازی در پروژه های مختلف کشوری و تاثیرات مثبت آن، خاطر نشان کرد : جدای از معرفی خدمات سازمان و نمایش درست ظرفیت های ایجاد شده می توان امیدوار بود در بحث بودجه و در راستای تاکیدات شهردار محترم رشت مبنی بر ایجاد درآمدهای پایدار به منابع درآمدی مناسبی دست یابیم .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false