×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت با رییس اتاق اصناف استان و نایب رییس اتاق اصناف کشور در زمینه چگونگی همکاری و راه های مشارکت تبادل نظر کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت در این نشست علیرضا حسنی ضمن ارائه برنامه ها و تبیین سیاست های سازمان ، خواستار مشارکت و همکاری اتاق اصناف جهت ارائه خدمات مطلوب به شهر و شهروندان شد
وی تاکید نمود : با وجود آنکه تعدادی از صنوف در زمان شیوع کرونا آسیب دیده و ملزم به اجرای محدودیت های ستاد ملی کرونا شدند اما باز هم شاهد همکاری و مشارکت اصناف بودیم ، که شایسته تقدیر است.
علیرضا حسنی ضمن اشاره به تاکیدات شهردار محترم مبنی بر بحث احداث شهرک صنوف بیان نمود: تلاش ما این است که در اولین گام، اقدامات لازم در زمینه ساماندهی مشاغل آلاینده و مزاحم را برداریم که در این مسیر بی تردید نقش حمایت های اتاق اصناف تعیین کننده می باشد .
در ادامه شکریه گفت : در میان فعالیت های اتاق اصناف و سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت فصل مشترک های فراوانی وجود دارد .
وی گفت : مطمئنا در بحث توزیع میوه با قیمت دولتی از طریق بازارچه های تحت نظارت سازمان ساماندهی مشاغل می توان خدمات مطلوب تری ارائه نمود
رییس اتاق اصناف استان تاکید نمود : لازم است ضمن برگزاری جلسات کارشناسی ، مباحث کنترل قیمتی به دقت بررسی و قالب طرح های مشارکتی اجرایی گردد
وی افزود : همانگونه که می دانید مشاغل جدید زیادی در کشور به وجود آمده اند که به دلیل نو بودن ، حمایت و در عین حال نظارت لازم در مورد آنها لحاظ نمی گردد که در این خصوص اتاق اصناف استان جهت ساماندهی این گونه مشاغل آمادگی لازم را دارد .
لازم به ذکر است در راستای رصد مشکلات ، ایجاد بستر قانونی لازم و حل مسائل مطروحه پیشنهاد گردید ، کارگروهی متشکل از نمایندگان دو طرف تشکیل گردد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false