×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

شهردار رشت به همراه ریاست سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری رشت از زحمتکشان ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری به مناسبت گرامیداشت روز حمل و نقل عمومی تجلیل نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت ، صبح امروز سید محمد احمدی شهردار رشت به همراه محمد نوری هریس ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت ، طی بازدید میدانی از برخی از خطوط ناوگان تاکسیرانی شهری، از رانندگان زحمتکش این عرصه با اهدا شاخه گل تقدیر و تشکر نمود.

در این دیدار چهره به چهره شهردار رشت ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان ، با تاکسیرانان و اتوبوسرانان شهری و همچنین برخی از شهروندان به گفتگو پرداخت.

شایان ذکر است که همزمان با فرارسیدن گرامیداشت روز حمل و نقل و در روند این بازدید ، از ورود ۱۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی شهر رشت با حضور شهردار و ریاست سازمان حمل و نقل بارو مسافر رونمایی به عمل آمد .

محمد نوری هریس ریاست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت نیز با اهدا شاخه گل ، تلاش های این عزیزان را ارج نهاد و طی گفتگو با تاکسیرانان و معتمدین خطوط گفت : تلاش همه ما در مجموعه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت بر این است که تمامی عزم خود را جزم کرده و با همتی بی دریغ ، خدمتگزار شهروندان عزیز شهرمان باشیم .

وی در ادامه با بیان اینکه بنا به تاکید شهردار محترم ارائه خدمات بهینه در کنار فعالیت های زیربنایی مهمترین رسالت شهرداری رشت می باشد افزود : ما در این سازمان از تمامی ظرفیت ها ونیروهای خود در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان استفاده خواهیم نمود و دوشادوش رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی تمامی تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا گامی موثر در عمران و آبادی شهرمان برداریم .

در انتها رژه اتوبوس های ناوگان حمل و نقل درون شهری در حرکتی نمادین با حضور ریاست ، معاونین ، مدیران و جمعی از پرسنل این سازمان برگزار شد.

 

 

       

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false