×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری اولویت‌های تزریق واکسن کرونا برای افراد آسیب‌پذیر را تشریح کرد.

پیام طبرسی  فوق تخصص بیماری‌های عفونی در پاسخ به این پرسش که آیا کودکان در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار دارند یا خیر توضیح داد: کودکان درگیری شدیدی به این بیماری ندارند و واکسن کرونا قرار است، برای پیشگیری از بروز نوع شدید این بیماری در بزرگسالان مورد استفاده قرار گیرد و در حال حاضر کودکان در اولویت واکسیناسیون برای این بیماری نیستند.

وی با بیان اینکه افراد آسیب پذیر، بیماران زمینه‌ای و افراد مسن در اولویت تزریق واکسن قرار دارند اظهار داشت: پس از تزریق این واکسن برای گروه‌های مذکرو افراد عادی واکسن کرونا را تزریق خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ایمنی بدن افراد مبتلا به کرونا حدود سه ماه در نظر گرفته می‌شود خاطرنشان کرد: از آنجایی که ایمنی بهبودیافتگان در مقابل کرونا پایدار نیست و بعد از ۳ ماه از بین می‌رود، این افراد  نیاز به واکسینه شدن در مقابل ویروس کووید۱۹ را دارند.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با توجه به کمبود واکسن آنفلوآنزا به افراد به ویژه گروه های پرخطر که موفق به تزریق این واکسن نشدند، توصیه کرد که افراد باید کماکان نکات بهداشتی یعنی زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و گروه های پرخطر نیز بهتر است در این شرایط  به خاطر کرونا و پیشگیری از آنفلوانزا در منزل بمانند.

منبع خبر : فارس
true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false