×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

گوشی‌های تاشو حقیقتا هیچ‌گونه محدودیت یا نقص خاصی ندارند. این گجت‌ها به‌عنوان یک طرح مفهومی واقعا دوست‌داشتنی هستند؛ اما قیمت‌گذاری آن‌ها بسیار گران بوده و خریداری آن‌ها فراتر از توان بسیاری از کاربران است. این پدیده موجب می‌شود تا میزان استقبال از گوشی‌های تاشو در مقایسه با انتظارات سامسونگ به‌مراتب کمتر باشد. اما کمپانی کره‌ای امیدوار است که این وضعیت در سال ۲۰۲۱ دستخوش تغییر شود؛ زمانی‌که سامسونگ از یک دستگاه تاشو با قیمت‌گذاری ارزان‌تر از ۱۰۰۰ دلار رونمایی خواهد کرد.

گزارش منتشر شده توسط موسسه (Display Supply Chain Consultation (DSCC به این موضوع اشاره نموده است. این موسسه پیش‌بینی می‌کند که سامسونگ احتمالا از گوشی تاشوی جدید خود در سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهد کرد. این هندست در مقایسه با مدل‌های نسل قبلی مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهد بود؛ اگرچه هنوز منظور دقیق کمپانی از واژه “مقرون‌به‌صرفه” روشن نیست.

در حال حاضر گلکسی زد فلیپ ارزان‌ترین دستگاه تاشوی سامسونگ به‌شمار می‌رود. با این‌حال گجت مذکور کماکان بالغ بر ۱۰۰۰ دلار قیمت دارد؛ اما کماکان در مقایسه با گلکسی زد فولد ۲ ارزان‌تر است. گلکسی زد فلیپ علیرغم قیمت‌گذاری ارزان‌تر خود از مشخصات سخت‌افزاری محدودتری برخوردار است و به همین دلیل در میان کاربران محبوبیت چندانی ندارد؛ خصوصا اینکه کاربران با پرداخت چنین مبلغی قادر به خریداری هندست بهتری خواهند بود.

بدیهی است که قیمت‌گذاری کلیدی‌ترین نکته جالب‌توجه برای مصرف‌کنندگان دستگاه‌های تاشو محسوب می‌شود. اما به منظور اطلاع از برنامه‌ریزی‌های آینده سامسونگ ناچارا بایستی تا سال ۲۰۲۱ منتظر بمانیم. در عین‌حال شایعاتی پیرامون عرضه دستگاه تاشوی اپل در آینده نیز مخابره شده است. این محصول احتمالا از اوایل سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false