×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

کسب رتبه دوم کشوری معلمان تربیت بدنی گیلان

معاون تربیت بدنی و سلامت گیلان گفت : در جشنواره تولید محتوای درس تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی که به صورت ارتباط تصویری در ۲ بخش اختیاری و تجویزی در دوره های ابتدایی ، متوسطه اول و دوم و آمادگی جسمانی برگزار شد ، از بین ۲۸۲ اثر ارسالی از سراسر کشور به دبیرخانه کشوری جشنواره ، در بخش تجویزی ، گیلان موفق به کسب رتبه دوم شد.

امیر سراجی با بیان اینکه در این مسابقات خراسان رضوی مقام نخست و استان مازندران نیز موفق به کسب رتبه سوم شدند ، افزود : در بخش تجویزی که گیلان رتبه دوم را کسب کرد ایمان همتی و فاطمه باقری از رشت ، فرشته مباشر امینی از لاهیجان ، جواد شیخی نژاد از بندرانزلی ، رفعت نیرومندی از لنگرود و فاطمه جعفری از خشکبیجار ، معلمان تربیت بدنی این بخش بودند.

وی اضافه کرد : دبیرخانه کشوری این جشنواره در خراسان شمالی تشکیل شد و ایمان همتی آموزگار درس تربیت بدنی گیلان در میان ۱۲ داور این جشنواره نیز ارزیابی آثار ارسالی از سراسر کشور را بر عهده داشت.

معاون تربیت بدنی و سلامت گیلان هدف از برگزاری این جشنواره را تولید محتوای الکترونیکی برای اجرای درس تربیت بدنی در منزل و تشویق معلمان و آموزگاران پایه ، به تولید و ترویج محتوای الکترونیکی فعالیت های ورزشی عنوان کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false