×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

دستگیری اراذل حادثه بیمارستان پورسینا

سرهنگ علی رمضانی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما با اشاره به درگیری و قمه کشی اراذل و اوباش در بیمارستان پورسینای رشت از دستگیری آنها خبر داد و افزود: پلیس به محض اطلاع از این درگیری به بیمارستان اعزام شد اما اراذل قبل از رسیدن پلیس متواری شدند و پلیس بلافاصله با تشکیل تیم ضربت ، برخورد با اوباش را در دستور کار قرار داد.

وی گفت: چند ساعت بعد از حادثه یکی از اراذل و اوباش که پیراهن خود را درآورده و به دنبال قدرت نمایی بود در یک عملیات که قصد فرار داشت با اصابت گلوله پلیس به پایش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی رشت افزود: ۳ نفر دیگر از اراذل هم شب گذشته در یک اقدام غافلگیرانه پلیس ، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ رمضانی درخصوص کشیده شدن درگیری به داخل بیمارستان هم گفت: چند نفر از مخلان نظم و امنیت در بیرون از بیمارستان باهم درگیر شدند و یکی از طرفین درگیری به داخل بیمارستان پناه برده بود که طرف مقابل نیز با سلاح سرد به داخل بیمارستان آمده و نظم و امینت بیمارستان را برهم می زند.

وی با بیان اینکه به هیچ کدام از بیماران و همراهان در بیمارستان آسیبی نرسید افزود: در داخل بیمارستان یکی از طرفین درگیری با قمه طرف مقابل آسیب سطحی دید .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false