×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

پیام تبریک سرپرست شهرداری رشت به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، مهندس ناصر عطایی سرپرست شهرداری رشت طی پیامی فرا رسیدن ۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی را تبریک گفت. متن پیام بشرح ذیل می باشد:

به نام خدا

هفتم مهر ماه روز تلاشگران و خدمتگزاران مردم در سازمان آتش نشانی و خدمات است.

این روز نمایشگر میدانی است که مردان شجاع و دلیر این سرزمین، هر روز بارها و بارها جان خود را در مواجه شدن با تند باد حوادث به خطر می اندازند و از خود رشادت، ایثار و دلاوری نشان می دهند و با دل سپردن به دریای حوادث از جان و مال همشهریان خود دفاع و پاسداری می کنند. چنین انسانهای شرافتمند و دلیر به حق لایق سزاوار ترین درود ها و قدردانی ها هستند.

اینجانب به سهم خود با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان آتش نشان که در طول سالیان گذشته با ایثارگری و فداکاری از شهروندان خود در برابر حوادث دفاع کرده اند، امیدوارم این سربازان رشید مدیریت شهری همواره در انجام‌ ماموریت های خود پیروز، سلامت و سعادتمند باشند.

روز آتش نشانی و ایمنی را روز قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و سختکوش می دانم و امیدوارم جوانمردی و ایثارگری آتش نشانان همچنان تداوم داشته باشد.

این روز باشکوه را اولاً به آتش نشانان شهر باران و خانواده های گرامی آنها و سپس به همه شهروندان و مدیران شهری و اعضای محترم شورای اسلامی تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم همواره این دلیر مردان در اجرای اقدامات خود استوار و پابرجا باشند.

ناصر عطایی

سرپرست شهرداری رشت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false