×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

وقوع زمین لرزه ی ۵٫۱ ریشتری در استان گلستان

سازمان مدیریت بحران کشور درباره مختصات این زلزله اعلام کرد: برابر گزارش مقدماتی که مرکز ژئوفیزیک منتشر کرده است، این زمین‌لرزه که در ساعت ۲:۰۴ بامداد امروز حوالی رامیان در استان گلستان را لرزانده ۵.۱ ریشتر بزرگی داشته و در عمق ۹ کیلومتری زمین بوده است.

کانون این زلزله در ۳ کیلومتری رامیان، ۹ کیلومتری آزادشهر و ۱۰ کیلومتری خان ببین در استان گلستان بوده و تا مرکز استان گلستان ۶۱ کیلومتر فاصله دارد.

علی بختیاری، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور نیز در این خصوص به گفت: تیم‌های ارزیاب به مناطق تحت تاثیر زلزله اعزام شده‌اند و بررسی‌های آنان در حال انجام است.

حسین درخشان، مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز با بیان اینکه عملیات تیم‌های ارزیاب در مناطق متاثر از زلزله در استان گلستان ادامه دارد، گفت: در شعاع ده کیلومتری شهر رامیان با ۴۵۰۰ خانوار و ۱۱ روستا وجود دارد که نزدیک به ۷۵۰ خانوار روستایی در آن ساکن هستند.

او همچنین از احساس زلزله در مناطقی از استان سمنان خبر داد و گفت: این زلزله در در منطقه شاهرود سمنان هم احساس شده که خوشبختانه طبق گزارش‌های دریافتی خسارتی نداشته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false