×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

تقدیر آیت الله فلاحتی از شهردار رشت

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در این دیدار افزود: مسئولان امروز را از حیث فعالیت در عرصه سیاسی و اجتماعی فرزندان انقلاب هستند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی برای بعضی ها طعمه است، اظهار کرد: با توجه به اینکه نمی توانیم پاسخگوی تمام مطالبات مردم باشیم، مردم داری توسط مسئولان و کارکنان اداره ها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: مدیران و کارمندان اداره ها با تعامل صحیح و اخلاق باید مردم را در مسیر نگه دارند و مردم دار باشند.

در این نشست سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان نیز گفت: اگر دولت اسلامی قرار است به موفقیت برسد راهی به غیر از پیروی از منویات ولی فقیه ندارد زیرا هر جا به موفقیت رسیدیم به دلیل تبعیت از ولایت است.

عباس حسینی مسئول بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان هم از وجود ۲۵ هزار کارمند بسیجی در استان خبر داد و اظهار کرد: مطالبه گری سلامت اداری و مبارزه با فساد، مطالبه گری رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال، مطالبه گری عفاف و حجاب در ادارات و مطالبه گری تکریم ارباب رجوع از اهداف سازمان بسیج کارمندان گیلان است.

در این نشست از تعدادی از مدیران و کارمندان بسیجی از جمله شهردار رشت با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

در متن لوح سپاس که به امضای سردار عبدالله پور و دکتر ارسلان زارع رسیده است تاکید شده که ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت و روز بسیج ادارات و کارمندان به ریم احترام و به پاس قدردانی از تلاش های ارزشمند و مخلصانه جنابعالی در آن سازمان و تعامل سازنده با سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه قدس گیلان این لوح سپاس به حضورتان تقدیم می گردد.

تعداد بازدید:
۶۳
منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت
ایمیل نویسنده
info@rasht.ir
اپراتور خبر
حسین فلاح کدوسرایی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false