×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

کلاهبردار اینترنتی سایت دیوار در رشت دستگیر شد

سرهنگ ایرج پورمستمند امشب در جمع خبرنگاران از دستگیری یک کلاهبردار در سایت دیوار خبر داد و اظهار داشت: این فرد در سایت دیوار با دریافت مبلغ بیعانه از افراد کلاهبرداری می‌کرد که سرانجام در دام پلیس افتاد.

رئیس پلیس فتا گیلان با بیان اینکه این فرد با شکایت یک خانم و توسط پلیس دستگیر شد بیان کرد: این فرد از شاکی مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای خرید وسایل خانه به‌عنوان بیعانه گرفته بود و این زن پس از پاسخگو نبودن سارق از او شکایت کرد.

وی با اشاره به اینکه پلیس در عملیاتی توانست این سارق و کلاهبردار را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهد خاطرنشان کرد: این فرد ۳۵ ساله توسط پلیس در رشت دستگیر شد و هم‌اکنون در اختیار مراجع قضایی است.

پورمستمند از هموطنان خواست که مراقب این نوع شیوه کلاهبرداری که اخیراً مرسوم شده است باشند و تصریح کرد: از مردم درخواست داریم که قبل از هر نوع خریدی از دیوار یا شیپور کالای مورد نظر را رویت کنند.

رئیس پلیس فتا گیلان با بیان اینکه مردم در صورت هرگونه تخلف موضوع را با پلیس فتا درمیان بگذارند عنوان داشت: آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir برای ثبت و پیگیری این نوع کلاهبرداری‌ها تعبیه شده است و از مردم درخواست داریم در صورت مشاهده تخلفات به ما گزارش دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false