×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل

مدیرکل امور مالیاتی گیلان امروز با اشاره به ۳۱مرداد، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی گفت: آن دسته از صاحبان مشاغل هم که مشمول تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم می شوند، بدون نیاز به ارائه اظهارنامه، تا پایان مرداد فرصت دارند فرم مربوطه را در سامانه الکترونیکی مالیاتی به آدرس تکمیل نمایند. www.tax.gov.ir
محسن محمدی پور با اشاره به تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌های مستقیم افزود: صاحبان مشاغلی که میزان فروش کالا و خدمات آنان در سال۹۸ بیشتر از ۹۹۰ میلیون تومان نباشد، مشمول استفاده از این تبصره می شوند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس دستورالعمل سازمان امور مالیاتی اگر مالیات قطعی یا تشخیصی صاحبان مشاغل در سال۹۷، تا ۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان باشد، در صورت انجام تکالیف تا پایان مرداد ماه جاری هیچ افزایشی برای مالیات عملکرد آنها در سال۹۸ لحاظ نخواهد شد تصریح کرد: این دسته از مودیان در صورتی که توان پرداخت مالیات قطعی شده را به یک باره نداشته باشند، می توانند در ۵قسط مالیاتشان را پرداخت نمایند.

مدیرکل امور مالیاتی گیلان با اشاره به تداوم ثبت نام برای استفاده از امکان ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی افزود:مودیان می‌توانند از طریق همین سامانه، گزینه ابلاغ الکترونیک را فعال کرده و از تسهیلات در نظر گرفته بهره مند شوند.
محمدی پور افزود: مودیان برای اطلاع از جزئیات بیشتر دستورالعمل تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات های مستقیم، آخرین اخبار مالیاتی و همچنین ارائه گزارش درخصوص فرارمالیاتی به سامانه اطلاع رسانی سازمان به آدرس www.intamedia.ir مراجعه نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false