×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

تکلیف داوطلبان کنکور هرچه سریعتر روشن شود

سید کاظم دلخوش اباتری با بیان اینکه تکلیف داوطلبان کنکور باید هرچه سریعتر روشن شود اظهار داشت: در شرایط عادی استرس ناشی از برگزاری کنکور آسیب های بسیاری را به همراه دارد اکنون بلاتکلیفی در این زمینه نیز به مشکلات قبلی اضافه شده است.
نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس در این زمینه نظر واحدی ندارند و عده ای موافق برگزاری کنکور در موعد مقرر و عده ای دیگر مخالف آن هستند که به نظر می رسد تعداد مخالفان برگزاری کنکور بیشتر است.
دلخوش با بیان اینکه وزیر بهداشت و وزیر علوم نیز در این زمینه اختلاف نظر دارند تصریح کرد: وزارت علوم اصرار به برگزاری کنکور در موعد مقرر دارد و وزارت بهداشت نگران شرایط برگزاری کنکور و رعایت پروتکل های بهداشتی است.
نماینده صومعه سرا خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است جان شهروندان از هر مساله دیگری اهمیت بیشتری دارد و بدون رعایت پروتکل های بهداشتی جان صدها هزار نفر از داوطلبین کنکور و خانواده های آنها و همچنین شهروندان به خطر خواهد افتاد.
دلخوش در ادامه با تاکید بر اینکه لازم است تنها در صورت رعایت تمام پروتکل های بهداشتی نظیر فاصله گذاری اجتماعی، کنکور برگزار شود بیان داشت: در غیر اینصورت برگزاری آن تبعات جبران ناپذیری به همراه دارد. ستاد ملی مبارزه با کرونا باید تایید کننده شرایط برگزاری باشد و اگر این ستاد برگزاری کنکور در این زمان را به صلاح نداند اصرار به برگزاری کنکور صحیح نیست.
وی خواستار روشن شدن وضعیت داوطلبان در اسرع وقت شد و گفت: هرچند چنین مساله ای نیاز به بررسی دقیق و تصمیمی کارشناسانه دارد اما بلاتکلیفی حاصل از این تصمیم، فشار عصبی داوطلبان را افزایش می دهد و برنامه ریزی های درسی را با چالش جدی مواجه می کند.
سید کاظم دلخوش در پایان اعلام کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا می تواند در خصوص تمامی تجمعات در شرایط کرونایی کشور اعلام نظر کارشناسی کند و پذیرفتن نظر این ستاد به بهبود وضعیت مدیریت این بیماری کمک خواهد کرد تا زحمات کادر درمان که در این مدت فداکاری های بسیاری داشته اند و شهدای بسیاری نیز تقدیم جامعه کرده اند هدر نرود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false