×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

بی سابقه ترین پروژه های بزرگ عمرانی در رشت در دست اجرا است

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در این نشست دکتر ناصر حاج محمدی گزارشی از پروژه های در دست اجرای شهرداری که در پنج دسته پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، سازمان سرمایه گذاری، پروژه های مصوب شورای اسلامی شهر، پروژه های ملی تملک داراییها، احداث تراموا و سایر پروژه ها اجرا می شوند، ارائه کرد.

شهردار رشت گفت: بی سابقه ترین تعداد و میزان پروژه های عمرانی در تاریخ رشت با اعتباری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در پنج فصل عنوان شده، اجرا ‌می شود.

وی افزود: پنج پروژه بزرگ از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در رشت با اعتباری افزون بر چهار هزار میلیارد تومان و پنج پروژه بزرگ مصوب شورای اسلامی شهر رشت با اعتباری افزون بر ۵۲۷ میلیارد تومان اجرا خواهند شد.

حاج محمدی پروژه های سرمایه گذاری را با اعتباری افزون بر ۳/۵۰۰ میلیارد تومان عنوان نمود و افزود: پروژه های تملک دارایی های سرمایه ای (اعتبارات ملی) با اعتباری افزون بر ۹۸ میلیارد تومان از دیگر پروژه های در دست اجرای شهرداری رشت است که پروژه های بازآفرینی و پروژه های مرتبط با حوزه پسماند را شامل می شود.

حاج محمدی پروژه احداث تراموا را با اعتباری افزون بر ۳۵۰۰ میلیارد تومان عنوان نمود و گفت: سایر پروژه های شهرداری نیز را با اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد تومان اجرا خواهند شد.

دکتر حاج محمدی در پایان سخنانش از مهندس کوچکی نژاد برای کمک در تامین اعتبارات ملی، تامین قیر، حل مشکل تخصیص بند(و)و… طلب همکاری نمود و درخواست کرد تا با شهرداری رشت در این زمینه ها کمک شود.

تعداد بازدید:
۲۶
منبع خبر
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت
ایمیل نویسنده
info@rasht.ir
اپراتور خبر
سیده زهرا رضوی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false