×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

گیلان ظرفیت تولید روزانه ۲۰۰ هزار عدد ماسک را دارد

منوچهر صدفی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۱۲ واحد دارای مجوز تولید ماسک در سطح استان گیلان، اظهار کرد: ظرفیت و توان تولید ماسک در استان گیلان روزانه بیش از ۲۰۰ هزار عدد است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با مواد اولیه موجود ۱۲۰ هزار عدد انواع ماسک سه لایه و پارچه‌ای در حال تولید است، افزود: این در حالی است که ظرفیت تولید استان گیلان قبل شیوع ویروس کرونا بسیار محدود بوده است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت گیلان با اشاره به همدلی و همکاری همه مسئولان در راستای افزایش توان تولید استان در زمینه اقلام بهداشتی به ویژه ماسک، گفت: با تعامل جمعی تولید کنندگان، نیازهای داخلی استان را تأمین کنیم.

وی با تأکید بر اینکه ادامه این روند منوط به تأمین مواد اولیه مورد نیز واحدهای تولیدی است، تصریح کرد: رایزنی و پیگیری‌های لازم برای رفع مشکل مواد اولیه واحدهای تولید ماسک استان گیلان انجام شده است.

صدفی در ادامه میزان استفاده از ماسک را متأثر از فرهنگ مردم و آگاهی از این واقعیت که ماسک در مهار کرونا تا حد زیادی مؤثر است، دانست و گفت: امیدواریم با توزیع درست تولیدات و همچنین رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی شاهد رفع نیازهای جامعه و قطع کامل چرخه انتقال ویروس کرونا در کشور باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false