×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

برگزاری هرگونه مراسم و اجتماع در اماکن عمومی ممنوع است

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: برای مهار ویروس کرونا در حال حاضر برگزاری هرگونه مراسم واجتماع در اماکن عمومی ممنوع است و پلیس اماکن در صورت مشاهده با واحد‌های متخلف برخورد می‌کند.

سرهنگ سید مهدی نجفی پور، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا و براساس بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان در حال حاضر برگزاری هرگونه مراسم و اجتماع اعم از عروسی و عزا در اماکن عمومی از جمله تالارها ممنوع است و پلیس اماکن در صورت مشاهده و بر اساس قانون با واحد‌های متخلف برخورد می‌کند.
او افزود: پلیس اماکن از ابتدای امسال تاکنون با همکاری دستگاه‌های مختلف در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بیش از ۴۰ هزار واحد صنفی را در سراسر استان بازرسی و از این تعداد ۲ هزار و ۳۳۱ واحد متخلف را پلمپ کرد.
رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: همچنین صاحبان ۸ هزارو ۳۱۰ واحد صنفی تعهد و ۶ هزارو ۹۰۹ واحد نیز اخطار دریافت کردند و موظف شدند همه قوانین صنفی و نکات بهداشتی را رعایت کنند.
سرهنگ سید مهدی نجفی پور از تداوم اجرای گشت‌های نظارتی و بازرسی در سراسر استان خبر داد و افزود: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در همه واحد‌های صنفی امری ضروری است.
او تصریح کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به ستاد خبری به شماره ۲۱۷۸۹ ۲۱۸ اطلاع دهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false