×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان رشت:
رسیدگی به شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه رشت در مراحل پایانی است|هنوز برای پرونده کیفری مجتمع تجاری آدینه رشت رأی صادر نشده است

رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان رشت گفت: رسیدگی به شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه رشت در مراحل پایانی خود قرار دارد.
مهرداد دارسرایی امروز در جمع خبرنگاران در مورد روند بررسی و رسیدگی به پرونده مجتمع تجاری آدینه رشت اظهار داشت: رسیدگی به شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه، در دادگاه کیفری دو رشت در مراحل پایانی رسیدگی قرار داد.

رئیس‌کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب شهرستان رشت با تأکید بر اینکه رأی پرونده کیفری مجتمع آدینه در آینده نزدیک صادر می‌شود در مورد زمان برگزاری جلسه بعدی رسیدگی به این پرونده نیز عنوان کرد: جلسه بعدی رسیدگی به اتهامات متهم این پرونده در اواسط مرداد امسال برگزار خواهد شد.

دارسرایی با اشاره به اینکه متعاقب آخرین جلسه رسیدگی، رأی مقتضی و قانونی پرونده شکایت کیفری خریداران مجتمع تجاری آدینه صادر می‌شود در توضیح این مطلب که آیا برای این پرونده رأی صادر شده است یا خیر تصریح کرد: هنوز برای پرونده کیفری مجتمع تجاری آدینه رشت رأی صادر نشده است.

وی در مورد پرونده‌های حقوقی مجتمع تجاری آدینه موارد دیگری را نیز بیان داشت و در تشریح این مطلب خاطرنشان کرد: پرونده‌های حقوقی با تقدیم دادخواست از ناحیه خواهان‌ها در دادگستری رشت در حال رسیدگی است که با طی مراحل قانونی، تصمیم نهایی پیرامون آن‌ها گرفته می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false