×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده مردم رشت در مجلس: امکانات حوزه سلامت استان گیلان محدود است

جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت فراهم کردن امکانات بهداشتی و بیمارستانی جهت خدمات‌رسانی به مردم اظهار داشت: در حال حاضر زیرساخت‌های گردشگری گیلان بسیار ضعیف و امکانات حوزه سلامت استان بسیار محدود است.

نماینده مردم رشت در مجلس گیلان را استانی گردشگرپذیر در تمام فصول سال تلقی کرد و با بیان اینکه باید امکانات لازم جهت پذیرش مسافران فراهم باشد تصریح کرد: با توجه به بحث شیوع کرونا باید زیرساخت‌های سلامت گیلان ارتقاء پیدا کند تا از احتمال آسیب دیدن مسافران جلوگیری به عمل آید.

وی در پیش بودن فصل تابستان و افزایش میزان مسافرت‌هایی که به مناطق شمالی کشور از جمله گیلان می‌شود را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: گردشگری مزیت گیلان است از طرفی میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی و مسافر شرایطی دارد که باید توسط مسئولان مربوطه فراهم شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ضعف در حوزه امکانات و زیرساخت‌های گردشگری را موضوعی که نه فقط در گیلان بلکه در سایر نقاط کشور نیز کم و بیش وجود دارد تلقی کرد و ابراز داشت: دولت‌ها برای بالا بردن ثروت و درآمد در کشور باید از ظرفیت گردشگری استفاده بهینه‌تری داشته باشند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه استان‌‌‌های شمالی به ویژه گیلان در چهار فصل سال ظرفیت میزبانی از مسافران را دارد بر لزوم بهبود زیرساخت‌های در این زمینه تأکید کرد و بیان داشت: رونق هر چه بیشتر صنعت گردشگری به معنای کاهش بیکاری است بنابراین باید برای جبران کمبودهایمان در این حوزه بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم.

وی رونق اشتغال و اهمیت ترغیب سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری را مهم و تعیین‌کننده ارزیابی کرد و با اشاره به اینکه چنین اقداماتی در نهایت منجر به رشد و شکوفایی اقتصادی می‌شود افزود: دولت باید از ظرفیت‌های حوزه گردشگری در جهت توسعه اقتصادی کشور استفاده کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تحقق شعار جهش تولید را نیازمند کار ویژه در زمینه تولید و اقتصاد کشور دانست و اظهار داشت: گیلان دارای ظرفیت‌های فراوان در حوزه منابع‌طبیعی و نیروی انسانی است که با بهره‌گیری از این توانمندی‌ها می‌تواند سرآمد استان‌ها در حوزه اقتصاد باشد.

کوچکی‌نژاد شیوع ویروس کرونا در کشور و گیلان را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه این استان کانون شیوع ویروس کرونا در سطح کشور بود تصریح کرد: با تمام این شرایط گیلان جزو استان‌های موفق در زمینه مدیریت بحران کرونا در کشور بود که نشان‌دهنده پتانسیل‌های خوب و ظرفیت‌های متعدد این استان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false