×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سامسونگ چوب اعتماد به چینی‌ها را خورد

 اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش بود که برای اولین بار با شما دوستان در مورد برنامه ساخت گوشی میان‌رده Galaxy M41 با همکاری شرکت چینی TCL برای تولید نمایشگرهای OLED صحبت کردیم. خبرهای جدید حکایت از این دارند که برنامه تولید گوشی مذکور به دلیل عدم رسیدن نمایشگرهای OLED درخواستی از TCL به صورت کامل متوقف شده است.

سامسونگ معتبرترین و بزرگترین تولیدکننده نمایشگرهای OLED ابعاد کوچک دنیاست و به همین دلیل اینکه نمایشگرهای مورد استفاده در گوشی‌های شرکت ساخت خودش باشند امری بدیهی خواهد بود.

اینکه شما بهترین در یک زمینه باشید دلیل نمی‌شود که همیشه همه احتیاجات داخلی را از منابع خودتان تأمین کنید. در واقع برخی اوقات ممکن است به دلیل نیاز به هزینه تمام شده کمتر، پیدا کردن منابع جایگزین و حتی برخی سیاست‌های عرضه، تمایل شما به استفاده از محصولات و قطعات داخلی تولیدی در برخی شرکت‌ها می‌تواند عایدی بیشتر را نسیبتان کند.

با توجه به همین استراتژی در شرکت سامسونگ برنامه‌ای تدوین شده بود تا با خرید پنل‌های OLED ساخت شرکت TCL، در گوشی Galaxy M41 برای بار از پنل‌های ساخت شرکت‌های دیگر به عنوان نمایشگر دستگاه استفاده شود.

اما خبری که ساعاتی پیش منتظر شده اعلام می‌دارد که گویا پنل‌های نمونه ارائه شده از سوی TCL به شرکت سامسونگ کیفیت کافی را نداشته‌اند و به دلیل مشکلات فراوانی که در پی آن خواهد بود سامسونگ به صورت کامل تصمیم گرفته تا پروژه گوشی Galaxy M41 را متوقف کند؛ توقف تولید این گوشی مسلماً می‌تواند ضررهای زیادی را متوجه دو شرکت کند ولی سامسونگ کیفیت محصول را بر قیمت تمام شده و سیاست‌های عرضه بیشتر ترجیح می‌دهد.

در بخش دیگری از این مطلب آمده که با وجود مشکلاتی که نمایشگر OLED ساخت TCL داشته، سامسونگ برنامه خرید پنل‌های OLED ساخت شرکت‌های دیگر برای محصولات خود را متوقف نکرده است و تصمیم دارد تا در سال آینده میلادی با بررسی بیشتر، بهترین منبع تأمین‌کننده این پنل‌ها برای محصولات خود را یافته و قرارداد همکاری جدیدی با آنها منعقد نماید.

وبسایت SamMobile از منابع نزدیک سامسونگ به عنوان بازتاب دهنده این خبر از منابع کره‌ای اعلام کرده که برای جبران خسارات وارده، سامسونگ با همان تیم تولید Galaxy M41 اهداف خود در تولید گوشی جدیدی موسوم به Galaxy M51 را پیش خواهد گرفت تا بتواند آن را با سرعت بیشتری وارد بازار کند.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد گوشی Galaxy M51 منتشر نشده ولی ظاهراً باید کلاس کاری گوشی‌هایی نزدیک به Galaxy M30s و Galaxy M50s را برای آن در نظر بگیریم.

همچنین زمان و قیمت خاصی نیز برای این گوشی در نظر گرفته نشده است ولی به احتمال فراوان طی سه ماهه آتی باید منتظر معرفی رسمی آن توسط شرکت سامسونگ باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false