×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

نوبخت: آزادراه رشت – قزوین تا آخر سال تکمیل می‌شود

 رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور، از پایبند بودن دولت به وعده تکمیل آزادراه رشت به قزوین تا پایان سال خبر داد.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور با اشاره تعهد دولت در خصوص تکمیل آزادراه رشت به قزوین اظهار کرد: این آزادراه در سال جدید باید افتتاح ‌شود و دولت به تعهد خود در خصوص تکمیل آزادراه رشت به قزوین پایبند است و پیگیری و بازدیدهای مستمر در این خصوص انجام می‌شود.
وی از اختصاص اعتبار نقدی به پروژه آزادراه رشت به قزوین خبر داد و گفت: در فروردین‌ماه امسال اعتبار نقدی به پروژه آزادراه رشت – قزوین تخصیص‌ یافته که بسیار می‌تواند مثمر ثمر واقع شود.
رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور با بیان اینکه افتتاح آزادراه رشت به قزوین باعث کاهش بار ترافیکی در ورودی گیلان می‌شود، تصریح کرد: بر اساس آخرین اطلاعات فنی و کارشناسی، امیدوارم که این پروژه بر اساس زمان‌بندی تعیین‌شده و در سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد زیرا جاذبه‌های گردشگری گیلان سبب می‌شود تا بار ترافیکی به این استان با افزایش مواجه شده و تکمیل این آزادراه سفر به گیلان را برای مسافران راحت‌تر می‌کند.
نوبخت، هنر دولت را تکمیل پروژه‌های عمرانی در این شرایط تحریم و کرونایی دانست و افزود: جمهوری اسلامی در دورانی به سر می‌برد که نفتش به فروش نرسیده و دریافت مالیات به دلیل کرونا با مشکل مواجه شده ولی هنر دولت تکمیل پروژه‌های عمرانی در چنین شرایطی است.
وی با اشاره به افزایش اعتبار تخصیص‌یافته به آزادراه رشت به قزوین بیان کرد: سازمان برنامه‌ و بودجه مکلف است تا هر میزان اعتباری که بر اساس کارهای کارشناسی برای تکمیل این آزادراه اعلام شود را تأمین کند و محدود به منابع مالی از پیش تعیین‌شده نیست که نمونه بارز این امر پروژه راه‌آهن ۷۳۰ کیلومتری چابهار به زاهدان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false