×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

مصوبات نشست ستاد مقابله با کرونا

استاندار گیلان اعلام کرد : برنامه های روز جهانی قدس بیشتر در فضای مجازی و بصورت نمادین برگزار می شود.

استاندار گیلان امروز در نشست مقابله با کرونا گفت : برنامه های های مربوط به روز جهانی قدس در شهرستان های سفید در کنار نماز جمعه و بصورت قرائت قطعنامه و دادن شعارهای ضد استکباری برگزار می شود.
ارسلان زارع افزود : برنامه های های روز جهانی قدس بیشتر در فضای مجازی و بصورت نمادین برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه نماز عید فطر امسال در مصلا ها اقامه نمی شود خاطر نشان کرد : نماز عید فطر امسال در همه شهرستان ها اقامه می شود با این تفاوت که برای کاهش تجمع و با رعایت فاصله اجتماعی و موازین بهداشتی در مکان های روباز در مساجد متعدد برگزار خواهد شد.
استاندار گیلان در ادامه از صدا و سیمای مرکز گیلان به دلیل پوشش مناسب مراسم شب های قدر تشکر کرد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم گفت:در زمان کنونی۲۳۳بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان های گیلان بستری هستند و روزانه هم علائم ۳۰ بیمار مثبت اعلام می شود.
ارسلان سالاری افزود : در ۳ شهرستان ماسال ، رودبار و سیاهکل بیمار کرونایی بستری شده نداریم.
جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلا از استخدام نشدن پرستارانی که در ایام کرونا در بیمارستان ها بودند گلایه کرد و گفت:در ایام سخت کرونا که بعضی از اعضای کادر درمانی در محل کار خود حاضر نشدند پرستارانی که استخدام نبودند جان شان را کف دست گرفتند و با ایثار در محل خدمت حاضر شدند اما الان در بیمارستان ها زمزمه اخراج این افراد به گوش می رسد که اصلا جالب نیست.
منوچهر جمالی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه اگر فاصله گذاری اجتماعی و موازین بهداشتی رعایت نشود دوباره شیوع بیماری کرونا اوج می گیرد افزود : در برنامه ریزها باید سلامت مردم در الویت باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false