×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

با حضور شهردار رشت برگزار شد: نخستین مسابقه جام رمضان

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، در نخستین مسابقه جام رمضان که عصر دوشنبه در دفتر شهردار برگزار شد، شهردار این کلانشهر به صورت نمادین با امیر رضا پور رمضانعلی استاد بزرگ شطرنج ایران به رقابت پرداخت.

ناصر حاج محمدی سپس در گفتگو با طراحان این مسابقه ضمن استقبال از این طراحی، بر لزوم برنامه ریزی برای تداوم چنین مسابقاتی به ویژه در ایام کرونا تاکید کرد.

وی گفت: شهرداری باید در زمینه ورزشی فعال تر از گذشته عمل کند و این‌نهاد نیز با برگزاری هرگونه مسابقه ورزشی موافقت خواهد کرد.

شهردار رشت تداوم این برنامه ها و نهادینه شدن ورزش میان شهروندان برای شهرداری را بسیار با اهمیت خواند و خاطر نشان کرد: این‌ مقوله می تواند موجب نزدیکی و ارتباط بیشتر میان شهروندان و شهرداری می شود.

حاج محمدی افزود: سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت باید از تجربه سایر کلانشهر ها در زمینه های مختلف فرهنگی و ورزشی استفاده و ایده های جدیدی ارائه کند.

زمان این مسابقه مجازی که به همت سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری رشت برگزار شد، دو ساعت و هر بازی سه دقیقه بود.

علاوه بر رقابت شهردار رشت با استاد بزرگ شطرنج کشور، ۳۶۵ بازیکن دیگر نیز از سراسر کشور به طور همزمان و به صورت رایگان با هم به رقابت مجازی پرداختند.

در پایان به نفرات اول تا ششم مسابقه به رسم یادبود جوایز نقدی اهدا شد.

 
 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false