×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نحوه همکاری شهرداری و مخابرات منطقه گیلان بررسی شد

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، چگونگی وصول مطالبات این شهرداری از مخابرات منطقه گیلان و همچنین در زمینه دکل های bts و هزینه آسفالت و پر کردن و ترمیم‌ نوار حفاری های آسفالت شهر به وسیله پیمانکاران مربوطه که از سال ۹۳ تا کنون مسکوت مانده بود، بررسی شد و توافق لازم به عمل آمد.

مدیر عامل مخابرات گیلان در این نشست ضمن استقبال از پیگیری شهردار رشت در حل مسائل موجود، قول همکاری و مساعدت داد و گفت: مخابرات منطقه گیلان هر کمک‌ و همکاری لازم را در زمینه همکاری های متقابل انجام خواهد داد.

گفتنی است در این نشست در باره نحوه وصول مطالبات شهرداری توافق نهایی به عمل آمد و مقرر شد تا تیر ماه امسال همه مطالبات طبق برنامه ریزی مشخص وصول شود.

دکتر ناصر حاج محمدی هم با قدردانی و تشکر از همکاری مدیر عامل شرکت مخابرات، تاکید کرد: همکاری شما برای حل مسائل قدیمی و باقی مانده از گذشته سبب می شود تا شهرداری رشت بتواند به خدمات رسانی بهتر به شهروندان مبادرت ورزد.

گفتنی است در این جلسه ناصر عطایی معاون مالی و اقتصادی، مجتبی خدمت بین دانا مدیر تشخیص و وصول درآمدهای شهرداری و برخی دیگر از مدیران شهرداری، دکتر حاج محمدی را همراهی می کردند.

 
 

تعداد بازدید:۳۹منبع خبرمدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشتایمیل نویسندهinfo@rasht.irاپراتور خبرسیده زهرا رضوی

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false